رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبرداد:

شروع ثبت نام تسهیلات رونق تولید

نصر: رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی اعلام کرد: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید از روز یکشنبه 28 خرداد ماه می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب به نشانی behinyab.ir برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند.

کد مطلب: ۶۳۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، حسین نجاتی گفت: تسهیلات رونق تولید در سال 96 برای تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط وهمچنین طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد پرداخت می شود.
وی ادامه داد: واحدهای تولیدی که دارای پروانه بهره برداری بوده و اطلاعات واحد تولیدی خود را در طرح بروزرسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت کرده اند می توانند به منظور دریافت تسهیلات از طریق بخش سرمایه در گردش اقدام کنند.

نجاتی اظهارکرد: تسهیلات سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه از تامین کنندگان داخلی بصورت ریالی و از طریق واردات بصورت ارزی پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در سال گذشته 706 واحد تولیدی استان افزون بر پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند .

نجاتی گفت: همچنین علاوه بر تسهیلات یاد شده در سال 95 از محل پرداخت مستقیم بانک ها و استمهال بدهی واحد های تولیدی در مجموع 10 هزار و 830 میلیارد ریال تسهیلات به 1584 واحد تولیدی آذربایجان شرقی پرداخت شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار