استاندار اردبیل خبرداد:

کمک یک هزار میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید به شهرداری های اردبیل

استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید یک هزار میلیارد ریال به شهرداری های این استان کمک کرده است.

کد مطلب: ۶۳۴۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش افزود: بیشترین مساعدت مالی دولت به شهرداری اردبیل در دولت تدبیر و امید به 330 میلیارد ریال پرداخت شده است .
وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل از نبود برخی امکانات و تجهیزات رنج می برد گفت: متاسفانه پروانه ساخت آپارتمان های 9 طبقه صادر می شود در حالی که تجهیزات آتش نشانی شهرداری اردبیل تنها برای چند طبقه پاسخگوست .
استاندار اردبیل از تخصیص اعتبار لازم برای خرید خودرو پیشرفته آتش نشانی به شهرداری اردبیل در سال گذشته خبر داد و افزود: به رغم اختصاص اعتبار تاکنون این دستگاه سنگین آتش نشانی خریداری نشده است .
خدابخش همچنین خواستار توجه شورای شهر و شهرداری به حاشیه های شهر و همکاری همه دستگاه ها و ادارات دولتی با شهرداری ها شد و گفت: در بسیاری از جوامع توسعه یافته بیشتر دستگاه های اجرایی زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند و در شهر اردبیل نیز می تواند بسیاری از اقدامات دستگاه های خدمت رسان زیر نظر شهرداری انجام بگیرد .
وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی جدید از تجربه مدیریت شهری بهره مند هستند گفت: اعضای شورای اسلامی دوره پنجم در 45 روز باقی مانده تا آغاز رسمی فعالیت شورای اسلامی دوره پنجم ، برنامه جامع و مدون برای توسعه و مدیریت شهری با تاکید بر جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی ارائه دهند .
استاندار اردبیل بر وفاق ، همدلی و همکاری همه اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با یکدیگر تاکید کرد و افزود: اختلاف سلیقه و اختلاف نظر در هر گروه و تشکلی وجود دارد اما باید اختلاف ها در چهارچوب اتاق جلسات بماند و تعارض های احتمالی به مردم منتقل نشود .
خدابخش از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق های اخذ رای قدردانی کرد و گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، سالم ، باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شد .
وی تشریح کرد: انتخابات با شفافیت تمام و حفظ آرامش جامعه برگزار شد و بازشماری تعدادی از صندوق ها که تاثیر آنچنان در نتایج انتخابات نداشت در همین راستا بود .
گفتنی است:شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار