همزمان با فرارسیدن عید فطر؛

​«مطرب» به پردیس تئاتر خاوران می رود

​بهزاد فراهانی بعد از اجرای موفق نمایش «مطرب» در تماشاخانه ایرانشهر، از عید فطر این اثر را در پردیس خاوران به روی صحنه می برد.

کد مطلب: ۶۳۳۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ نمایش «مطرب» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد فراهانی اجرای خود را از عید فطر در پردیس خاوران آغاز می کند.
فراهانی در گفت و گو با پانا درباره میزان تغییر اجرای دوم این اثر گفت: نمایش «مطرب» یک ماه در تماشاخانه ایرانشهر خانه هنرمندان روی صحنه بود و خدا را شکر اجرای موفقی داشت و از آن استقبال صورت گرفت. این اثر به مان شکل و بدون تغییر در خاوران نیز اجرا خواهد شد. زیرا معتقدم وقتی یک نفر نقشی را بازی کرده، تغییر دادن بازیگر آن خردورزانه نیست.
وی درباره فضای کار توضیح داد: «مطرب» نمایش شادی است و از موسیقی بهره می برد. همچنین مسائل اجتماعی را از منظر روانشناسی و جامعه شناسی مطرح می کند.
نمایش مطرب از ساعت 19 هر شب از عید فطر به مدت یک ماه در پردیس تئاتر خاوران اجرا خواهد شد.
در این نمایش، شقایق فراهانی، سانیا سالاری، وحید دهشکار، مسعود رحیم پور، فهیمه رحیم نیا، ابوالفضل شاه کرم، حمید صفایی، علی طاهری، نگین ابدالی، زهرا روشن ضمیر، علی بی غم، بهاد فراهانی، مهسا اقبالی، سیاوش خادم حسینی، حسن یارلو، انسی رمضانی، حمید یعقوبیان، ملیکا رضی، محمد آقا محمدی و عبداِله احسانی به ایفای نقش می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار