فرماندار شهرستان خوسف:

مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و کم توان ذهنی در خوسف راه اندازی می شود

فرماندار شهرستان خوسف گفت :به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه ، اولین مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و کم توان ذهنی در خوسف را اندازی می شود.

کد مطلب: ۶۳۳۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، محمد شفیعی فرماندارخوسف در کمیته مناسب سازی شهرستان گفت : حقوق معلولان از مباحث حقوق شهروندی است که باید شرایطی فراهم کنیم تا معلولان و جانبازان بتوانند همانند دیگران از امکانات عمومی و فرصت برابر از خدمات و تسهیلات ارایه شده توسط دستگاه ها و شرکت های خدمات رسان استفاده کنند.
محمد شفیعی مشکل اساسی در بحث مناسب سازی را مشخص نبودن حریم پارکینگ ها عنوان کرد و افزود : دستگاه های مربوط باید نسبت به رفع این مشکل اقدام لازم انجام دهند و به حداقل رساندن محدودیت ها در خصوص مناسب سازی نیازمند برنامه ریزی منظم و منسجم است.
وی با اشاره به تخصیص 260 میلیارد ریال بودجه این شهرستان و افزایش 60 درصدی آن نسبت به سال 95 افزود : در بحث زیرساخت ها مشکلات فراوانی داریم و سعی شده است در تخصیص بودجه به صورت ویژه دیده شود .
شفیعی با اشاره با سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه است، گفت : اولویت اصلی ما در خوسف کار است و نباید به سمتی حرکت کنیم که فضای شهرستان دو قطبی شود و مدیران دستگاه های اجرایی نیز وارد حواشی و بازی های سیاسی نشوند چون بعضی از این حواشی به صورت عمد ایجاد شده است تا مدیران را از امور اصلی آنها که خدمت به محروم است ، باز دارد و پاسخگویی به حواشی ، کاری بیهوده ای است و مردم هوشیار هستند و عملکرد همه را نقد و قضاوت می کنند.
وی دستگاههای اجرایی را به خانواده تشبیه کرد و خواستار همکاری آنها برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت رسانی به مردم شد و یادآور شد : افرادی هستند که با هدف دشمنی یا بی اطلاعی حرف های ناروایی مطرح می کنند که آنها باید روزی پاسخگوی حرف های خود باشند.
شفیعی از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان در تامین امنیت قدردانی کرد و افزود: وجود امنیت پایدار نتیجه تلاش های شبانه روزی آنهاست.
در این جلسه از راه اندازی اولین مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و کم توان ذهنی در خوسف خبر داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار