مردم جهرم در شب بیست و یک رمضان از اهدائ خون استقبال کردند

مردم دارالمؤمنین، جهرم در شب‌های قدر به رسم هرساله در عملی خداپسندانه خون خود را به نیازمندان اهدا‌ئ کردند .

کد مطلب: ۶۳۳۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، رئیس پایگاه انتقال خون جهرم 26 خرداد در جمع خبرنگاران و ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع)، به خبرنگاران گفت: امسال شاهد استقبال خوب مردم مومن جهرم از کار خداپسندانه اهداء خون بودیم.

دکتر عبدالرحمن محتشمی‌فر با یادآوری اینکه امسال نیز در لیالی قدر، پایگاه انتقال خون جهرم آماده دریافت خون از اهداء کنندگان بوده است، گفت: شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بیش از۲۵۰ نفر با حضور در مراکز انتقال خون جهرم، خون خود را به نیازمندان اهدا کردند و به لطف خداوند و با همراهی همشهریان عزیز مشکلی در تامین خون مورد نیاز بیماران نداریم .

اسماعیل علی‌نژاد یکی از اهداکنندگان خون که به مرکز بنی‌هاشمی آمده بود نیز به خبرنگاران گفت: تا کنون بیش از ۱۰بار اقدام به اهدا خون کرده‌ام و هرساله در شب‌های احیا به همراه دوستم در این مرکز حاضر می‌شویم تا بتوانیم به بیماران نیازمند کمکی کرده باشیم .

حسن یکی دیگر از اهداکنندگان خون که در صف انتظار برای اهدا بود هدف از این اقدام را رضای خداوند عنوان و خاطرنشان کرد: در این شب‌های الهی که بسیاری از بیماران بر روی تخت‌های بیمارستان احیا گرفته‌اند و نیازمند خون هستند وظیفه‌ی انسانی خود دانستم تا با اهدا خون بتوانم به بیماران نیازمند کمک کنم .

یکی از بیماران تالاسمی که از سن ۲ سالگی با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: از تمامی مردمی که با اهدا خون خود زندگی را به من بخشیدند و عامل قدکشیدن و رشد من شدند ممنونم.

وی اضافه کرد: در طول ۲۸ سالی که به این بیماری مبتلا شده‌ام با کمبود خون مواجه نبودیم و این به لطف مردم عزیزی است که هیچ‌گاه ما را فراموش نمی‌کنند .

براساس آمارهای ارائه شده، مردم جهرم سالانه بیش از ده‌هزار واحد خون به نیازمندان اهدا می کنند و سهم بسزایی در تأمین خون مورد نیاز بیماران در سطح استان دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار