تصادف دو دستگاه پژو 405 در محور قوچان به چناران

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از تصادف دو دستگاه پژو 405 ،با یک کشته و 5 مجروح در محور قوچان به چناران خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، قدمگاهی با بیان این خبر گفت:ساعت 15:35 روز گذشته خبری مبنی بر تصادف جرحی در محور قوچان به چناران(نرسیده به دوراهی سبزوار)به مرکز 110 اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل پاسگاه انتظامی دوغایی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود:در بررسی های بعمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو 405 خاکستری که در محور قوچان به چناران در حال حرکت بود از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با خودرو تاکسی (پژو 405 زرد رنگ)با 5 نفر سرنشین که در همان مسیر در حال حرکت بود،هر دو خودرو از جاده منحرف و واژگون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اعلام آمار کشته ها و مجروحین تصریح نمود:در این حادثه تعداد 6 نفر از سرنشینان هردو خودرو مصدوم،توسط نیروهای امدادی جهت مداوا به بیمارستان منتقل می شوند که متاسفانه راندده خودرو پژو 405(کاظم 36 ساله)با وجود تلاش های پزشکان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می نماید.

قدمگاهی با اشاره به اینکه علت تصادف از سوی کارشناس پلیس راه خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده پژو 405 خاکستری اعلام شده از شهروندان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیزنموده تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار