جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش سمیرم برگزار شد

نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با حضور مدیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۲۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمیرم ، نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با حضور نادری مدیر آموزش وپرورش سمیرم ، فرمانده ناحیه مقاومت ،فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان ،نماینده مدیران و دانش آموزان و سایراعضای این شورا در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش سمیرم برگزار شد.

محمد نادری در این جلسه ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، ایام شهادت پیشوای عدل،عدالت و آگاهی را تسلیت و یاد و خاطره شهدای ترور را گرامی داشت و به اهمیت و نقش فریضه امر به معروف و نهی از منکر درجامعه و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: معروفات بهترین راه برای احیاء ارزش های دینی و اسلامی است.

نادری در ادامه گفت: پرداختن به فریضه ی الهی امر به معروف و نهی از منکر در مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده زیرا مدارس یکی ازمراکز اصلی تربیت است که ما با الگوسازی مناسب می توانیم دانش آموزان را تشویق به رعایت این فریضه مهم نماییم.

غلامرضا انصاری پور ،معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم با استناد به آیات قرآن گفت: امر به معروف و نهی از منکر را باید اول از خودمان شروع کنیم و این فریضه در همه دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش مصادیق گوناگونی دارد.

وی افزود: نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و نهادینه شدن قانون الهی، زمینه ساز از بین رفتن گناه در جامعه است.

انصاری پور هدف عمده و اساسی امربه معروف و نهی از منکر محقق شدن معروف و زدوده شدن منکر از سطح جامعه دانست.

در ادامه نیز سایر اعضا به بیان پیشنهاد ها ، راهکارها و نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار