معاون شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس خبر داد:

زيرساخت‌هاي جذب سرمايه‌گذار در شهرك صنعتي پاسارگاد مهیاست

معاون برنامه ريز و امور اقتصادي شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس از مهيا بودن زير ساخت‌ها براي جذب سرمايه‌گذار در شهرك صنعتي پاسارگاد خبر داد .

کد مطلب: ۶۳۲۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس؛ مهران خاكساري چهارشنبه 24 خرداد در حاشيه بازديد از شهرك صنعتي پاسارگاد، نزدیکی به راه آهن و بزرگراه شیراز اصفهان را از مزيت‌هاي اين شهرك صنعتي اعلام و اضافه كرد: اين شهرك 50 هكتار وسعت و امكان استقرار 55 واحد صنعتي را دارد.

او با بيان اينكه پيش‌بيني اشتغالزايي اين شهرك 850 نفر است، گفت: تاكنون 16قرارداد با سرمايه‌گذاران براي ايجاد واحدهاي صنعتي منعقد شده كه از اين تعداد 2 واحد با اشتغالزايي 50 نفر فعال است و 5 واحد نيز در مرحله ساخت و ساز 60 درصدي قرار دارد.

خاكساري تامين آب، برق، مخزن هزار مترمكعبي آب، زيرسازي محوطه و ... را از اقدامات انجام شده اعلام و اضافه كرد: شبكه داخلي آب احداث و ايجاد طرح خط اختصاصي برق نيز 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

او گفت: با همكاري شركت گاز فارس عمليات گاز رسانی به شهرک صنعتی پاسارگاد با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و ۶ و نیم کیلومتر طول خط تغذیه هشت اینچ و سه ایستگاه بین راهی انجام شده و مناقصه پروژه خريد و اجراي شبكه گاز آن نيز انجام شده است.

خاكساري اعمال معافيت‌هاي مالياتي، تامين زمين به شكل نقد و اقساط به شكل پرداخت 15 درصد نقد و مابقي 36 ماهه با تخفيف 10 درصدي براي نخبگان و شركت‌هاي تعاوني و ايثارگران و .... را يادآور شد.

معاون شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس گفت: تعداد محدودي قطعات كارگاهي 500 متر مربعي نيز آماده واگذاري به متقاضيان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار