سازمان دانش آموزی ناحیه ۲ کرج خبر داد :

دیدار قهرمانان بین المللی کاراته با معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه

حضور شقایق و شبنم واحدی قهرمانان بین المللی کاراته روز چهار شنبه مورخ 24/3/96 در دفتر معاون پرورشی و تربیت بدنی بر گزارگردید .

کد مطلب: ۶۳۲۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس ؛ فرهاد منظوری معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن خیر مقدم به این دو دانش آموز قهرمان و عرض تسلیت ایام سوگواری امام علی ( ع ) و بیان برکات شبهای قدر از دانش آموزان خواست که در راستای رشد و تعالی خودشان در این ایام کمال بهره را ببرند . وی همچنین در خصوص اخلاق ورزشی و شعار تحصیل ، تهذیب ، ورزش از آنها خواست که تهذیب و تحصیل را در کنار ورزش هرگز فراموش نکنند زیرا ورزش بدون این دو، مانع از رشد و تعالی روحی آنها می شود . وی خاطر نشان نمود که ورزش باید هم در جسم ما اثر بگذارد و هم در روح ما و چه بسا تقویت روح بسیار ارزشمند تر از تقویت جسم می باشد. ایشان تقویت اخلاق ، صبر و اعتماد به نفس را از عوامل رشد و ارتقای فکری دانست و در تبیین این مطلب به سخن امام راحل ( ره ) اشاره نمودند که ایشان فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . وی شاید از لحاظ جسمی خیلی قوی نبودند ولی آنقدر اعتماد به نفس و ایمان در وجودشان تبلور یافته بود که محکم در مقابل قدرتهای بیگانه ایستادند و این توانمندی روحی ارزشمند است .

در ادامه این دیدار شقایق واحدی در پاسخ به خبر نگار پانا در مورد نحوه حضور در مسابقات ورزشی گفتند 12 سال است که در این عرصه شروع به کار نموده ایم ابتدا با دو میدانی ، تکواندو و... وارد عرصه ورزش شدیم و با تشویق پدر و مادرمان توانستیم مداهای مختلفی را در این عرصه بدست آوریم از جمله مدال طلای نوجوانان آسیا ، مدال برنز جوانان آسیا ، مدال برنز بین المللی تایلند و مدال طلای جام باکو وی در پاسخ سوال خبر نگار در مورد رابطه ی ورزش و اخلاق مداری چیست و در زندگی شما چگونه نمود پیدا کرده است گفتتند ورزش عاملی است برای ارتباط بیشتر با خداوند و این ارتباط باعث کاهش استرس در مسابقات تیمی ما دارد و نگاه من همیشه کمک و مدد از پروردگارمان است .

خبر نگار افتخاری فرهنگی : مریم مهر آرا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار