چهارمین آئین «کوچه گردان عاشق» در قم برگزار می‌شود

چهارمین همایش و آیین کوچه گردان عاشق همزمان با هجدهمین سال برگزاری آئین کوچه گردان عاشق در کل کشور، به همت جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع)، روز جمعه 26 خرداد در سالن همایش بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۳۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، آیین کوچه گردان عاشق به تأسی از سیره عملی زندگی مولا علی(ع) در یتیم نوازی و کمک به همنوعان نیازمند انجام می‌شود و طی آن کیسه‌های مایحتاج ضروری یک ماهِ خانواده‌های محروم، در ماه مبارک رمضان تأمین شده و در شب‌های قدر به وسیله دانشجویان و اقشار مختلف مردم، بین این خانواده‌ها که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

چهارمین همایش کوچه گردان عاشق از ساعت 18:30 روز جمعه 26 خرداد سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) در سالن همایش بعثت فرهنگسرای جوان قم واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر، جنب نمایشگاه دائمی استان قم برگزار شده و پس از برگزاری نماز و ضیافت افطار، اقلام بسته بندی شده به خانواده های نیازمند می رسد.

لازم به ذکر است: این آئین در سال ۷۸ برای نخستین بار توسط هفت دانشجو و با توزیع ۵۰ کیسه مایحتاج انجام شد و سال به سال با کمک های خیران این امر خداپسندانه توسعه یافت.

جمعیت امام علی(ع) و مدرسه خانه ایرانی در قم، با کمک های داوطلبانه تعدادی از دانشجویان و افراد خیر، اقدامات موثری در جهت شناسایی نوجوانانی که با مشکلات عدیده ای همچون فقر و ادامه تحصیل و غیره روبرو هستند، انجام داده است و آیین کوچه گردان عاشق بخشی از اقدامات این جمعیت در قم می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار