با ایجادکنندگان آلودگی های صوتی برخورد می کنیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ایجاد آلودگی صوتی با استفاده از بوق های مکرر، نقض آشکار حقوق شهروندی است و پلیس با این افراد برخورد می کند.

کد مطلب: ۶۳۲۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان ، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: راه اندازی هرگونه کارناوال خودرویی و انسانی در ساعت های بامدادی و ایجاد آلودگی صوتی با استفاده از بوق های مکرر به بهانه شادی و جشن، نقض آشکار حقوق شهروندی است و جرم تلقی می شود.
وی ادامه داد: توقف در پیاده روها و خیابان‌ها توسط خودروها و افراد پیاده و ایجاد کارناوال های شادی، موجب کندی عبور و مرور می شود و پلیس راهنمایی و رانندگی برابر وظایف ذاتی خود با این گونه تحرکات برخورد خواهد کرد.
سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه شادی برای افتخارات ملی و ورزشی، نشان دهنده غرور ملی است، خاطرنشان کرد:‌ پلیس در کنار مردم در این شادی ها سهیم خواهد بود اما اجازه سلب آسایش شهروندان و بر هم خوردن نظم عمومی را به هیچکس نمی دهد.
وی با اشاره به اینکه رعایت قانون احترام به حقوق خود است، بیان داشت: 69 دستگاه خودرو در رابطه با تخلفات دوردور، ایجاد مزاحمت برای مردم، آلودگی صوتی و نقص حقوق شهروندی که در روزهای گذشته شناسایی شده اند، از طریق مقام قضایی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان ایجاد صداهای ناهنجار و تجمع در معابر شهری را نقض قانون خواند و از همه شهروندان خواست با پرهیز از ایجاد کارناوال های خیابانی، یاور پلیس در مسئولیت برقراری امنیت و آرامش در شهرها باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار