تمرینات تیم ملی فوتبال ژاپن در قدس برگزار شد

شهردار قدس از تمرینات تیم ملی فوتبال ژاپن در شهرستان قدس بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۳۲۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، محمد صادق کولیوند با بیان این مطلب افزود: بعد از ظهر یکشنبه با حضور در استادیوم 25 هزار نفری شهدای شهر قدس از نزدیک با مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ژاپن گفتگو کردیم و در جریان تمرینات این تیم برای مسابقه با تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفتیم .

کولیوند افزود : حضور پرشور تماشاچی ها و خبرنگاران و عکاسان ژاپنی در شهر قدس از نکات مهمی است که در این روزها شاهد آن بودیم و این امر می تواند به معرفی بیش از پیش شهر قدس، در سطح بین المللی کمک کند .
وی اضافه کرد: شرایط مطلوب چمن، امکانات و موقعیت مکانی مناسب ورزشگاه 25 هزار نفری شهدای شهر قدس سبب شده که تا این استادیوم در سطح مسابقات ملی و تمرینات بین المللی مورد استفاده قرار گیرد .

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات متعدد لیگ برتر و حضور تیم های بزرگ کشور از جمله پرسپولیس،استقلال،سپاهان،تراکتور سازی،ذوب آهن،پیکان و... در این ورزشگاه، انجام دیدارهای دوستانه بین اللملی تیم های ملی پایه کشور با تیم های ملی سایر کشورها و همچنین حضور تیم های ملی فوتبال چین تایپه،استرالیا و کره جنوبی در این ورزشگاه در سال گذشته و انجام تمرینات آماده سازی خود گواه این مطلب می باشد، همچنین سریال فوتبالی «آخرین بازی» در سال ۱۳۹۳ نیز در این ورزشگاه فیلم‌برداری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار