دیدار آجورلو با مسئولان شهری واستانی درباره مشکلات باشگاه تراکتورسازی/

حمایت همه جانبه برای موفقیت تیم تراکتورسازی/مشکل بدهی مالیاتی بازیکنان

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در دیدار با مسئولان شهری و استانی پیرامون مشکلات باشگاه تراکتور سازی با آنان به بحث و گفتگو پرداخت.

کد مطلب: ۶۳۱۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی آجورلو روز یکشنبه در ملاقات با تعدادی از مسئولان شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی ضمن مطرح نمودن برخی از مسائل و مشکلات باشگاه خواستار حمایت همه جانبه از تراکتورسازی در فصل پیش رو شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ابتدا به ملاقات حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه جدید شهر تبریز رفت و ضمن خوش آمد گویی به ایشان گزارشی از آخرین وضعیت باشگاه تراکتورسازی ارائه داد.
حجت الاسلام آل هاشم نیز در این ملاقات با اشاره به اهمیت باشگاه محبوب تراکتورسازی در شهر تبریز و جایگاه ویژه باشگاه بین مردم این شهر بر ضرورت حمایت همه جانبه برای موفقیت تراکتورسازی در رقابت های گوناگون تاکید کرد.
آجورلو سپس به ملاقات نجفی، شهردار تبریز رفت و ساعتی با وی پیرامون آخرین وضعیت باشگاه همچنین مشکلات موجود در این فصل به گفت و گو نشست.
در این ملاقات شهردار تبریز نیز برای کمک به باشگاه تراکتورسازی و حل مشکلات باشگاه قول مساعد داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین در ملاقات با غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی پیرامون برخی از مشکلات مالیاتی بازیکنان از جمله موضوع بدهی مالیاتی مهدی کیانی با وی گفت و گو و مذاکره کرد.
آجورلو همچنین به ملاقات سید محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی رفت و با وی پیرامون همکاری های دوجانبه خصوصا بررسی زمینه های موجود برای درآمد زایی به گفت و گو پرداخت.
بررسی نحوه تبلیغ طرح های اقتصادی باشگاه خصوصا سامانه 3090 از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت و مدیرکل صدا و سیمای استان نیز برای کمک به باشگاه تراکتورسازی در مسیر حل مشکلات این باشگاه قول همکاری داد.
تیم فوتبال پرطرفدار و مردمی تراکتورسازی تبریز در زمره سه تیم پرطرفدار کشورمان محسوب می شود که فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با رده سومی به پایان برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار