امیرآبادی فراهانی: برخی کشورها ادای مبارزه با تروریسم در می آورند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی کشورها ادای مبارزه با تروریسم را در می آورند، گفت: امروز امنیت جامعه ما مرهون و مدیون ایثار رزمندگان و شهدای مدافع حرم است.

کد مطلب: ۶۳۰۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی طی سخنانی در همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم که عصر چهارشنبه در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت برگزار شد، اظهار داشت: ما هنگام عملیات تروریستی، در صحن علنی مجلس طعم امنیت را بیشتر چشیدیم.

وی با بیان گوشه ای از جزئیات عملیات تروریستی روز چهارشنبه در ساختمان اداری مجلس، خاطرنشان کرد: ملت ما همواره با تروریسم دست به گریبان بوده است کما اینکه در دوران دفاع مقدس نیز مردم زیر بمباران های هوایی دشمن شجاعانه در راهپیمایی ها و انتخابات شرکت می کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از وقوع حمله تروریستی، هیچ آثاری از ترس در چهره نمایندگان ندیدیم، تصریح کرد: اگر این حادثه در مجلس هر کشور دیگری بود، بلافاصله مجلس را تعطیل می کردند.

وی با یادآوری اینکه روند کار مجلس روز چهارشنبه خیلی عادی بود، اضافه کرد: این موضوع نشان دهنده ثبات و امنیت نظام مقدس جمهوری است و آرامش مجلس در حفظ آرامش کشور بسیار تاثیر داشت.

امیرآبادی ابراز داشت: تروریست های کوردل به خیال باطل خود می خواستند در مقابل انقلابی که امام خمینی(ره) معمار آن است و مجلسی که حافظ ارزش های نظام اسلامی است، بایستند.

وی با اشاره به اینکه امروز اهمیت فداکاری و ایثار رزمندگان و شهدای مدافع حرم بیش از پیش احساس می شود، تاکید کرد: ما چندین سال است که در سوریه می جنگیم و امنیت امروز ما به سبب خون مطهر شهدای مدافع حرم است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: برخی کشورهای منطقه به ظاهر ادای مبارزه با تروریسم را در می آورند اما در عمل از آنها حمایت می کنند.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی مجلس و حرم امام(ره) گفت: خون شهدای مظلوم عزم ما را در مبارزه با تروریسم مصمم تر خواهد کرد و ملت ایران همواره در خط مقدم و در کنار ملت هایی که با تروریسم مبارزه می کنند، بوده و لحظه ای کوتاه نخواهد آمد.

امیرآبادی سفر ترامپ به منطقه و قرارداد نظامی با آل سعود را مورد توجه قرار داد و افزود: برخی کشورها به دنبال این هستند که منافع رژیم صهیونیستی را در منطقه تامین کنند و به طور حتم عواقب این اعمال ننگین دامن آنها را خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: علیرغم برنامه ریزی های دشمنان، ایران اسلامی به منطقه امنی تبدیل شده که نشان دهنده هوشیاری و جانفشانی نیروهای سپاه، بسیج و انتظامی و .. است و البته حضور و پشتیبانی مردم، موجب استحکام نظام اسلامی و سنگین تر شدن مسئولیت های آحاد مردم بخصوص نمایندگان مجلس می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار