رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور؛

اندیشه‌های امام خمینی (ره) ، تمام معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت : اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) ، تمام معادلات سیاسی دشمنان اسلام را بر هم ریخت.

کد مطلب: ۶۳۰۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . محسن عظیمی نژاد اظهار داشت : اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) ، تمام معادلات سیاسی دشمنان اسلام را بر هم ریخت و چهره ننگین آمریکا و دشمنان قسم خورده اسلام را به جهان اسلام معرفی کرد و هنوز که هنوز است دنیا از اندیشه‌های امام بهره می برد .

وی بیان داشت : امروز که حدود 54 سال از قیام تاریخی 15 خرداد می‌گذرد می‌بایست هرچه بیشتر در جهت پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامي ايران به لحاظ ريشه‌هاي ديني و فرهنگي از جايگاه رفيعي برخوردار بوده و روز به روز بر اين جايگاه و اهميت افزوده مي‌شود.

محسن عظیمی نژاد با اشاره به شرایط خاصی که الان در جهان حکم فرماست افزود : امام راحل ، در 35 سال پیش چنین شرایطی را پیش بینی کرده بود و اینها عظمت امام را نشان می دهد که چقدر امام دوراندیش بوده است .

وی با بیان فرمایشی از امام که فرمود " اگر از جنایات صدام بگذریم، از آل سعود نمی‌گذریم" گفت : آل سعود امروز بر علیه اسلام شمشیر برداشته است این نشاندهنده نگاه ژرف و عمیق امام است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیان داشت : بعید می بینم دنیا همچون شخصیتی را در کوتاه مدت دوباره به خود ببیند.

محسن عظیمی نژاد با اشاره به انتخاب رهبری در عرض کمتر از 24 ساعت اظهار نمود : حضرت آيه الله خامنه اى ( رئيس جمهور وقت ) كه از شاگردان امام خمينى سلام الله عليه و از چهره هاى درخشان انقلاب اسلامى بوده اند براى رهبری نظام برگزيده شد و تجربه دوره زعامت ایشان نشان داد که انتخاب حضرت آيه الله خامنه اى انتخابی درست بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار