سرپرست آموزش و پرورش ساوه در گفت و گو با پانا:

اجرای صحیح طرح غنی سازی اوقات فراغت عامل توانمندسازی دانش آموزان است

سرپرست آموزش و پرورش ساوه گفت: اجرای مطلوب طرح غنی سازی اوقات فراغت در این شهرستان عاملی مهم برای توانمندسازی فکری و روحی دانش آموزان به‌عنوان آینده سازان جامعه است.

کد مطلب: ۶۳۰۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم فراشیانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: توانمندسازی دانش آموزان در ابعاد مختلف مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در غنی سازی اوقات فراغت باید مدنظر باشد.

وی با اشاره به این که امسال ۲۳ پایگاه شهری و ۲ پایگاه روستایی به اجرای طرح غنی‌سازی اوقاغت فراغت اختصاص داده شده است، اظهار داشت: ظرفیت پذیرش این پایگاه ها در مجموع بیش از چهار هزار نفر است.

سرپرست آموزش و پرورش ساوه بیان کرد: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در کلاس‌های تابستانی از طریق پایگاه‌ها انجام می‌گیرد، که این کلاس‌های آموزشی شامل آموزش قرائت، مفاهیم حفظ، روخوانی و روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم، آموزش رایانه، رباتیک، زبان انگلیسی، خوشنویسی، نقاشی و طراحی، فن بیان و آئین سخنوری است.

فراشیانی اضافه کرد: کلاس‌های تقویتی درسی و کلاس‌های ورزشی شامل فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، ژیمناستیک، شنا، بدنسازی، دارت و طناب‌کشی از دیگر رشته هایی است که از ابتدای تیرماه آغاز به‌کار می‌کند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرایی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان ابراز داشت: برگزاری اردوهای زیارتی- تفریحی و جنگ شادی از دیگر برنامه‌های اجرایی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان است که در سالن‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی و برخی از مدارس اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار