معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران تاكید كرد:

نظارت جدی و مداوم بر توزیع کالا های اساسی تنظیم بازار

خبرگزاری پانا : معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران بر نظارت جدی و مداوم بر توزیع کالا های اساسی تنظیم بازار تاکید کرد .

کد مطلب: ۶۲۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ ولی ا... فرزانه، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری طی مكاتبه با كلیه ی فرمانداری های استان ضمن اشاره به در پیش بودن ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و ضرورت تأمین ارزاق عمومی بر نظارت و كنترل جدی بازار جهت خدمات رسانی مطلوب تر تاكید كرد.

متن كامل نامه به شرح ذیل اعلام می گردد: فرماندار محترم شهرستان ...

سلام علیكم ؛

با التفات به در پیش بودن ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و ضرورت تأمین ارزاق عمومی بمنظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان عزیز و نظارت و کنترل جدی بر بازار در راستای تأکیدات جناب آقای مهندس طاهایی- استاندار محترم در جلسات ستاد تنظیم بازار استان انتظار می رود اقدامات ذیل با همکاری های دستگاه های اجرایی و انتظامی معمول و از نتیجه پیگیری ها و اقدامات بطور مستمر این استانداری را مطلع نمائید.

1- تشکیل کمیته مشترک با عضویت نمایندگان دستگاههای اجرایی ذیمدخل بمنظور بازرسی مستمر از واحدهای صنعتی عرضه کننده مرغ منجمد.

2- هماهنگی با راهنمایی و رانندگی شهرستان در جهت رفع محدودیتهای ترافیکی در محدوده شهری در زمان توزیع میوه و مرکبات و کالاهای اساسی تنظیم بازار.

3- نظارت مستمر و جدی بر تأمین گندم و آرد شهرستان و بازرسی از واحدهای خبازی با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان.

4- نظارت جدی و مداوم بر توزیع کالا های اساسی تنظیم بازار بویژه اقلام پروتئینی با همکاری ادارت دامپزشکی شهرستان و برخورد با متخلفین از طریق مبادی ذیربط.

5- تشدید نظارت پلیس راه درخصوص تطبیق محموله های کالاهای اساسی درحال حمل بویژه آرد و گندم و همچنین کالاهای تنظیم بازار با مقصد مندرج در حواله و بارنامه ها.

6- نظارت مستمر بر روند اجرای برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا با همکاری ادارات مرتبط.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار