مدیر آموزش و پرورش نطنز در کمیته ثبت نام دانش آموزان گفت:

رعایت محدوده ثبت نام از اولویت های مدیریت آموزش و پرورش نطنز است

مدیر آموزش و پرورش نطنز در جلسه کمیته ثبت نام شهرستان گفت:ما می بایست در سال تحصیلی جدید اطلاعات کامل از مدارس و دانش آموزان را در اختیار داشته تا بتوانیم برنامه ریزی جامع و کاملی برای جذب نیروهای انسانی داشته باشیم.

کد مطلب: ۶۲۹۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز اولین جلسه کمیته ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با حضور اعضای کمیته در مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

محمودی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به همکاران گفت:ما می بایست در سال تحصیلی جدید باتوجه به افتتاح مدرسه شهید ماندگار در مسکن مهر اطلاعات کامل از مدارس و دانش آموزان را در اختیار داشته تا بتوانیم برنامه ریزی جامع و کاملی برای جذب نیروهای انسانی داشته باشیم.

وی رعایت محدوده ثبت نام دانش آموزان را از اولویت های مدیریت آموزش و پرورش برشمرد و عنوان نمود مدیران محترم مدارس طبق محدوده سکونت دانش آموزان اقدام به ثبت نام نمایند که هیچ مشکلی برای ثبت نام پیش نیاید.

ایشان گفت با توجه به اینکه چه تعداد دانش آموز ورودی به کلاس اول و همچنین دانش آموزانی که به پایه های هفتم و دهم انتقال می یابند را بررسی نموده تا در جلسات استان بتوان برای منطقه برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

ایشان از معاون آموزشی و کارشناسان آموزش خواست با توجه با حساسیت اولیاء برای ثبت نام دانش آموزان با تشکیل کارگروه و دعوت از مدیران مدارس مشکلات و موانع در پیش رو را بررسی نموده و به جمع بندی کامل برسند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار