معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبرداد :

چهار هزار و 300 مدرسه استان مازندران ، میزبان برگزاری جشن نیكوكاری

خبرگزاری پانا : معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از میزبانی چهار هزار و 300 مدرسه استان مازندران از برگزاری جشن نیکوکاری خبرداد .

کد مطلب: ۶۲۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، حسین كمالی ، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره كل در مراسم جشن نیكوكاری با اشاره به نقش تربیتی اثرگذار دستگاه تعلیم و تربیت پس از پیروزی انقلاب در جامعه اسلامی، اظهار داشت: آموزش و پرورش مفتخر به تربیت دانش آموزان نوعدوست و عاشق همنوع است.

وی با بیان این كه ارزش ها و فرهنگ هر جامعه ای در آموزش و پرورش آن سامان شكل می گیرد ، افزود: كشور توسعه یافته نیازمند آموزش و پرورش پویا است.

وی با اشاره به اینكه در سند تحول بنیادین زندگی توام با آرامش مدنظر است، تصریح كرد: هم اكنون چهار هزار و 300 مدرسه استان میزبان برگزاری جشن نیكوكاری هستند.

كمالی با بیان اینكه انفاق و كمك به دیگران از مصادیق حیات طیبه است ، یادآور شد: آینده كشور به دست دانش آموزان ساخته می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: دانش آموزان و فرهنگیان استان همواره پیشرو در كمك به همنوع هستند و 200 میلیون تومان برای بازسازی به عتبات عالیات كمك كردند.

اردلان فریدونی ، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یك ساری نیز گفت: حس كمك به همنوع باید از مدرسه و توسط دانش آموزان به جامعه تعمیم داده شود.

وی بیان داشت: چگونه زندگی كردن و نحوه كمك به همنوع و نیكوكاری در مدارس به دانش آموزان آموزش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار