معاون فرماندار رودان:

طرح تحول نظام سلامت دستاورد بزرگ دولت در حوزه سلامت و بهداشت بوده است

معاون فرماندار رودان گفت: طرح تحول نظام سلامت در کشور از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و سلامت است که تمام عموم مردم از این طرح بهره مند شدند.

کد مطلب: ۶۲۹۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، کورش نیک طبع در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رودان با اشاره به طرح تحول نظام سلامت در کشور آن را از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و سلامت عنوان کرد که تمام عموم مردم از این طرح بهره مند شدند.

وی با اشاره به بحث تب کریمه کنگو و افزایش نگرانی مردم از اخبار منتشر شده از این بیماری در کشور گفت: دولت تدبیر و امید از طریق گفتگو و میز مذاکره حقانیت خود را در مقابل کشورهای بزرگ جهان به اثبات رساند و قطعا این بیماری نیزبا تدابیر لازم مهار شده است و جای نگرانی نخواهد بود.

کورش نیک طبع یادآور شد: برای پرداختن به برخی بحران ها در زمینه های مختلف و از جمله بحث های بهداشتی تلاش دستگاههای دولتی به تنهایی موثر نیست و با برنامه ریزی لازم تلاش شود تشکلهای غیر دولتی فعال در این حوزه جذب و از ظرفیت های آنها در راستای آموزش، ترویج و پیشگیری استفاده بهینه شود.

وی بیان داشت: وجود اینگونه نهادهای و تشکل ها مردم نهاد موجب کاهش چشمگیر هزینه ها و برقراری یک تعامل پایدار و مستمر با مردم و افراد فعال و علاقمند در حوزه های مختلف خواهد شد.

معاون فرماندار رودان اظهار کرد: اطلاع رسانی به هر طریق ممکن با همکاری و هماهنگی دستگاههای متولی در سطح شهرستان صورت پذیرد تا مردم حتی در دورترین نقاط روستایی هم از شرایط ابتلا و اثرات این بیماری مهلک آگاهی کامل را داشته باشند.

وی بر لزوم آمادگی دارویی و تجهیزاتی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام علی علیه السلام رودان تاکید و اضافه کرد: با حفظ آمادگی در صورت بروز مورد مشکوک اقدامات به فوریت صورت خواهد گرفت.

نیک طبع با اشاره به نقایص کشتارگاه رودان خواستار رفع نقایص موجود شد و تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع در کوتاهترین زمان ممکن دستگاههای متولی اقدام نمایند.

معاون فرماندار رودان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ثبات قیمت ها در دولت تدبیر و امید موجبات امنیت روانی و ایجاد آرامش در جامعه را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: اقدامات دولت تدبیر و امید در صحنه های بین المللی موجب برقراری یک امنیت مستمر و پایدار در کشور با توجه به اوضاع منطقه شده است.

نیک طبع خواستار ایجاد آرامش در جامعه بوسیله عملکرد مثبت و مناسب دستگاههای اجرایی شد و خاطرنشان کرد: بیان هرگونه نقطه ضعفی در اخبار و رسانه قطعا به ضرر نظام جمهوری اسلامی است و ایران اسلامی اولین دولت اسلامی در آن تشکیل و به تثبیت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار