در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

توزیع 1478 تن شکر مابین واحدهای صنفی و صنعتی استان آذربایجان شرقی

قائم مقام رئیس سازمان و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع 1478 تن شکر در قالب " طرح توزیع سبد کالای اساسی ضیافت "ماه مبارک رمضان در سراسر استان مابین واحدهای صنفی و صنعتی خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اکبر فتحی درگفتگو با خبرنگاران در خصوص چگونگی توزیع شکر اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در مجموع مقدار 1478 تن شکر سفید درجه یک تصفیه شده بین واحدهای صنفی و صنعتی استان که نمی توانند بصورت انبوه از بورس شکر تهیه نمایند توزیع خواهد شد.

وی اعلام کرد: قیمت شکر تحویلی به واحدهای صنفی و صنعتی استان درب کارخانه در نقده به ازای هر کیلوگرم ۲۵۲۰ تومان محاسبه شده است .

قائم مقام رئیس سازمان و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه صاحبان صنفی و صنعتی بزرگ کما فی السابق می توانند از طریق مراجعه به بورس کالا نسبت به تهیه شکر مورد نیازشان اقدام نمایند ادامه داد: اما واحدهای صنفی و صنعتی که به شکر کمتری نیاز دارند می توانند با دریافت حواله مستقیم از مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به تناسب میزان مصرف و پروانه‌ی بهره برداری خود، از محل کارخانه درشهر نقده خریداری کنند.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی و صنعتی در شهرستانها جهت تهیه و دریافت حواله خرید می توانند به مدیریت جهادکشاورزی در شهرستانها مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار