ثبت سفارش کتب فنی و حرفه ای و پایه اول ابتدایی از 15 تیرماه

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: ثبت سفارش کتب فنی و حرفه ای و پایه اول ابتدایی از 15 تیرماه آغاز خواهد شد که به صورت اینترنتی است.

کد مطلب: ۶۲۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سید علی قاسمی اظهار داشت: توزیع کتب براساس شیوه نامه سازمان پژوهش و برنامه ریزی در سال تحصیلی 97-96 با ثبت سفارش و توزیع الکترونیکی کتب درسی در دوره های ابتدایی، پیش دانشگاهی، متوسطه دوم شاخه فنی و حرفه ای و متوسطه اول ویژه استعدادهای درخشان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کتب کاردانش مطابق روال سابق به صورت دستی انجام می شود، تصریح کرد: در حال حاضر در دوره ابتدایی از 41 عنوان کتاب درسی 28 عنوان به استان ارسال شده که تعداد یک میلیون و 189 هزار و 508 جلد در سطح شهرستان و منطقه در حال توزیع است و کسری آن در مرحله دوم توزیع خواهد شد.

قاسمی با اشاره به توزیع کتب در مقطع پیش دانشگاهی، گفت: در دوره پیش دانشگاهی از 27 عنوان کتاب درسی در رشته های تجربی، ریاضی، علوم انسانی، و هنر تعداد 197 هزار و 680 جلد کتاب به استان ارسال و در حال توزیع است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: ثبت سفارش کتب فنی و حرفه ای و پایه اول ابتدایی از 15 تیرماه آغاز خواهد شد که به صورت اینترنتی است.

وی بیان داشت: کتب دوره اول متوسطه توسط کتابفروشان در شهریور ماه در سطح شهرستان ها و مناطق توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار