ورناصری در گفت و گو با پانا:

بهره برداری از60 مدرسه در سال تحصیلی جدید/مشکلات منطقه22 ادامه دارد

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به بهره برداری از ۶۰ طرح جدید برای سال تحصیلی آینده گفت: مشکل کمبود مدرسه و فضاهای آموزشی در منطقه ۲۲ همچنان وجود دارد.

کد مطلب: ۶۲۸۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

داریوش ورناصری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در رابطه با وضعیت کمبود فضای آموزشی در منطقه ۲۲ اظهار کرد: همانطور که پیش از این هم اشاره شده بود عدم تعهدات انبوه‌سازان به ایجاد فضای آموزشی موجب تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های درس شده است .

وی با اشاره به ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش ادامه داد: آموزش و پرورش محکومیت‌های قضایی را برای برخی از انبو‌ه‌سازان که تخلف کرده‌اند مورد پیگیری قرار داده، اما هنوز هیچ‌گونه عملیات اجرایی را شاهد نیستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: براساس چنین وضعیتی درمهر ماه امسال نیز همچنان با مشکل کمبود مدرسه در منطقه ۲۲ وجود دارد که مانند سالهای گذشته بخشی از دانش‌آموزان به منطقه ۵ هدایت می‌شود .

ورناصری بیان کرد: منابع اعتباری برای این مدارس در نظر گرفته شده، اما برای داشتن راه‌حل قطعی عمل به تعهدات برای انبوه‌سازان ضروری است و حدود ۴ تا ۵ پروژه برای این منطقه در نظر گرفتیم که تا حدی مشکل این منطقه رفع شود .

وی اظهار کرد: به طور کلی ۲۰۰ پروژه برای استان تهران در دست اجرا داریم که حدود ۶۰ پروژه برای مهر ۹۶ آماده تحویل است .

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در خصوص توزیع استانی ۳ میلیارد دلاری ویژه نوسازی و تجهیز مدارس یادآور شد: هنوز این توزیع انجام نشده، اما با توجه به شرایط موجود و شاخص‌های در نظرگرفته شده سهم تهران از این اعتبار قابل توجه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار