انتخابات 29 اردیبهشت برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: انتخابات 29 اردیبهشت که با حضور باشکوه مردم برگزار شد، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

کد مطلب: ۶۲۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، مصطفی خزاعی در نشست مشترک شورای معاونین استان و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق آموزشی، انتخابات 29 اردیبهشت را که با حضور باشکوه مردم برگزار شد، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: مردم با مشارکت حداکثری خود در این انتخابات بار دیگر حماسه آفریدند.

خزاعی با اشاره به برخی تخریب ها و تلخی ها در انتخابات، تصریح کرد: اکنون انتخابات تمام شده و باید فضا را به سمت آرامش بیشتر ببریم؛ چراکه کار دولت در آرامش پیش خواهد رفت.

وی با بیان این که امروز مردم ما به بلوغ سیاسی رسیده اند، تصریح کرد: خدمت بیشتر به مردم باعث افزایش رضایت‌مندی آنها از دولت خواهد شد.

وی گفت: البته در جاهایی که نیاز به روشنگری است، باید با دقت عمل شود تا شک و شبه ها در خصوص مسائل مرتفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به موضع گیری مقام معظم رهبری نسبت به سند 2030، گفت: دولت در این زمینه بهترین عملکرد را داشت؛ چراکه بلافاصله پس از این موضع‌گیری، اجرای سند متوقف شد و رئیس جمهور محترم نیز به رهبری اطمینان داد که در این دولت چیزی خلاف شرع صورت نگرفته است.

خزاعی توهین به معلمان و دانش آموزان در این خصوص را تاسف بار خواند و تأکید کرد: معلمان، دانش آموزان و اولیای آنها و همه آحاد جامعه خودشان به بهترین شکل از دین و اعتقادات خود پاسداری می کنند.

وی با بیان این که 2030 یک سند بین المللی است، اظهار کرد: کشورها هیچ الزامی به اجرای کامل این گونه سند ها ندارند و جمهوری اسلامی ایران نیز با حق تحفظ، نوعی محکم کاری نیز در این زمینه داشته است.

وی با اشاره به بررسی موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: خروجی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس برای همه حجت است.

خزاعی در ادامه با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی، گفت: تلاش ما بر آن است که برای دانش‌آموزان ظرفیت سازی کنیم تا توازن رشته ای به طور طبیعی صورت گیرد.

وی ساماندهی نیروی انسانی را همچنان یکی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش خواند و خاطرنشان کرد: با مدیریت صحیح در این زمینه می توان بهترین استفاده را از منابع داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به نقل و انتقال فرهنگیان، گفت: باید تلاش کنیم تا آنجا که امکان دارد روند نقل و انتقال معلمان تسهیل شود.

در این جلسه پیرامون مسائل مختلف آموزشی، پرورشی، تربیت بدنی، اداری و نیروی انسانی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار