مشاور مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک:

نوآوری در ایجاد اشتغال جدید برای کشور ضروری است

مشاور مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: برای ایجاد اشتغال جدید در کشور باید نگاه های نوآورانه به این بخش داشت.

کد مطلب: ۶۲۷۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، «سید روح اله غضنفری» در همایش تحول و نوآوری گفت: اشتغال از مباحث مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب بوده و دولت نیز برنامه های جامعی را برای ایجاد اشتغال در کشور برنامه ریزی کرده است.
وی گفت: در فضای جدید کسب و کار، افرادی موفق ترند که نگاه خلاقانه داشته باشند که خود موجب ایجاد شغل های جدید می شود.
غضنفری افزود: فضای اینترنتی و شبکه های اجتماعی، فرصت های زیادی برای اشتغال جدید فراهم آورده و کسانی که ایده های نو داشته باشند، می توانند فرصتهای جدیدی خلق کنند.
مشاور مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: باید به سمت ایجاد ظرفیت ها و بسترهای جدید اشتغال حرکت کنیم تا به اهداف برنامه ششم توسعه دست یابیم.
وی گفت: صنایع کوچک با ویژگی های که دارند، توانایی خلق اشتغال های پایدار را دارا هستند و باید در این بخش نیز نگاه های تحول گرا و نو ایجاد شود.
غضنفری با اشاره به جایگاه صنایع کوچک در ایجاد اشتغال، ارزش افزوده و صادرات خاطرنشان کرد: دولت برای حمایت از صنایع کوچک برنامه های حمایتی در نظر گرفته و در آینده نیز با قوت بیشتر ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به بی اطلاعی برخی فعالان اقتصادی و صنعتی کشور از چگونگی حمایت های دولت از تلاشگران اقتصادی ، تصریح کرد: باید صنعتگران و تولیدکنندگان از آخرین قوانین و مقررات و برنامه های حمایتی دولت و خدمات صندوق های مختلف که برای حمایت از صنعت ایجاد شده اند، اطلاع کافی داشته باشند.
این مقام مسئول با اشاره به خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، افزود: این صندوق برای فراهم آوردن توسعه سرمایه گذاری بخش غیردولتی در صنایع کوچک، کوتاه کردن مدت زمان اجرای طرح های اشتغالزا و دارای توجیه اقتصادی با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته و تضمین و تسهیل در توثیق تسهیلات اعطایی به صنایع کوچک ایجاد شده است.
وی با اشاره به محصولات متنوع این صندوق برای صنایع کوچک، گفت: ضمانت نامه های مختلفی برای واحدهای تولیدی صادر می شود که می تواند کمک شایانی به واحدهای تولیدی باشد.
مشاور مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ادامه داد: از ابتدای امسال خدمات این صندوق به صورت الکترونیکی انجام می شود و صاحبان صنعت می توانند با مراجعه به سایت صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از فرآیندها، خدمات و محصولات صندوق مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار