برگزاری مراسمی به مناسبت آزادسازی خرمشهر و دزفول در مدارس ری

مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر و دزفول با حضور تعدادی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و انبوهی از دانش آموزان در مدرسه سیدرضی شهرک قیامدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۷۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و دلجویی از خانواده آنان که موجب سربلندی، عزت و افتخار سرزمینمان و دستاوردهای امروز مدیون از جان گذشتگی، ایثار و دلاوری شهدا و جانبازان گرانقدر است علیزاده مدیر مدرسه سیدرضی طی مراسمی از خانواده های شهدا تجلیل و گفتگو کرد.
در این مراسم که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و دزفول بود،مدیر مدرسه ضمن گفتگو با این خانواده های معظم با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت این افراد تجلیل کرد.
علیزاده تکریم خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،توجه به معنویات و باور های دینی را از اهداف این مراسم برشمرد و گفت: پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان گذشتگی و ایثارگری های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم است.
وی در ادامه افزود: سوم و چهارم خرداد یک حماسه ملی است،اگر حضور ملت در صحنه و جبهه های دفاع نبود،نه حماسه آن تحقق می یافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی لذا به حق میتوان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه هاست.
/خبرنگار: فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار