فرماندار رودان:

افزایش 99 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای رودان در سال 96

فرماندار رودان گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان رودان نسبت به سال گذشته با افزایش 99 درصدی همراه شده است.

کد مطلب: ۶۲۶۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رودان با اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز اظهار داشت: مردم شریف و عزیز ایران اسلامی بار دیگر با به میدان آمدن جواب دندان شکنی به دشمنان دادند.

وی افزود: ملت ایران با خلق حماسه ای دیگر این بار هم اعتماد خود را به دولت تدبیر و امید اعلام کردند و این انتخاب مهر تاییدی بر عملکرد دولت و همه دولت مردان بوده است.

نماینده عالی دولت بیان کرد: توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان نیز در راستای ارائه خدمات به مردم است.

وی در ادامه ابراز داشت: سهم شهرستان رودان از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در سال 96، 221 میلیار ریال است.

احمد محمودی یاد آور شد: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان رودان نسبت به سال گذشته با افزایش 99 درصدی همراه شده است.

وی عنوان کرد: این اعتبارات در 13 فصل شامل، حمل ونقل، صنعت و معدن، توسعه خدمات شهری و روستایی و عشایری، ورزش و تفریحات، دین و مذهب، دفاع، امور قضایی، انرژی، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، آب و فاضلاب، بهداشت و سلامت، درمان، فرهنگ و هنر، رسانه، گردشگری، آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه ای، امداد و نجات و حمایتی و توانبخشی در شهرستان رودان توزیع شده است.

فرماندار رودان ادامه داد: فصل حمل و نقل با اعتبار 30 میلیارد و 750 میلیون ریال بیشترین سهم را از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان را به خود اختصاص داده است.

محمودی خاطرنشان کرد: فصل آب و فاضلاب، آموزش و پرورش و فنی حرفه ای نیز به ترتیب رتبه های بعدی را از لحاظ توزیع اعتبارات شهرستان را به خود اختصاص داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار