ویژه ماه مبارک رمضان

طرح تشدید و کنترل نظارت بهداشتی در استان مرکزی اجرا می‌شود

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: طرح تشدید و کنترل نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان مرکزی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۶۲۵۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به ‌گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد فتاحی افزود: به‌ منظور تامین امنیت غذایی شهروندان طرح تشدید و کنترل نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان از تاریخ 6 خرداد ماه جاری تا 6 تیرماه به مدت یک ماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز می‌شود.

وی یکی از دلایل اجرای این طرح را افزایش تقاضای فرآورده‌های خام دامی در بازار عنوان و بیان کرد: یکی از اهداف این طرح تضمین کیفیت و سلامت این مواد غذایی در سطح استان است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی ادامه داد: نظارت و بازرسی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در واحدهای کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز بسته‌بندی، خودروهای حمل و مراکز عرضه در راستای اجرای این طرح بر عهده 45 اکیپ ثابت و سیار در استان است.

فتاحی اظهار داشت: کنترل فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره به منظور ارتقاء سطح بهداشتی جامعه با جلوگیری از عرضه و مصرف فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی از اهداف اجرای طرح کنترل نظارت بهداشتی در ماه مبارک رمضان است.

وی گفت: نظارت و بررسی دقیق بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی و مراکز عرضه این فرآورده‌ها از جمله وظایف مهم دامپزشکی استان مرکزی است که نهایت سعی خود را در راستای تحقق این مهم به کار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار