اولین ثمره همایش خیرین مدرسه سازدربجستان افتتاح شد

نماز خانه فاطمه جعفری مادرشهیدحسن قربان زاده با کمک خیرمحترم مدرسه ساز حسین قربان زاده در مدرسه ام الشهدا افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۲۵۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، نمازخانه فاطمه جعفری مادر شهید حسن قربان زاده اولین ثمره همایش خیرین مدرسه ساز باکمک خیر حسین قربان زاده طی مدت زمان َ35روز در مدرسه ام الشهدا افتتاح شد.

حسن عزیزی مدریریت آموزش پرورش بجستان افتتاحیه این نماز خانه اظهار کرد: پروژه نمازخانه فاطمه جعفری از پروژه های همایش خیرین مدرسه ساز دی سال سال 95 است‌.

وی ادامه داد: در ۳۵ روز یک پروژه را به پایان رساندن کار بسیار سختی است و چیزی که اقای قربان زاده را موفق کرد چیزی جز عشق و علاقه نبود.

عزیزی گفت: تمامی امکانات این نمازخانه توسط خیرمحترم اقای قربان زاده بوده و آموزش پرورش هیچ نقشی در احداث این نماز خانه نداشته است و می توان گفت این اولین نتیجه همایش خیرین مدرسه ساز است که انشاالله بزودی منتظر افتتاح دیگر پروژه ها خواهیم بود.

حسین قربان زاده خیرنمازخانه مدرسه ام الشهدا اذعان کرد: از تمامی عزیزانی که بنده را در ساخت این نمازخانه یاری کردند تشکر می کنیم.

خیر نمازخانه وبیرستان ام الشهدا تصریح کرد: مساحت این نمازخانه 105 می باشد که هزینه ای بالغ بر80میلیون تومان طی 35 روز ساخته شده است و امید وارم دانش آموزان با حفظ حجاب و درستی عمل از این نمازخانه استفاده کنند.

وحیدی امام جمعه بجستان در این مراسم ضمن احداث این مکان پاک اظهار کرد: این مادر شهید نه تنها مصلی ساخته بلکه مسلی هم ساخته است و ما باید این را بدانیم که مصلی ها مصلی هم می سازد.

وی ادامه داد: ما واقفین زیادی داشته ایم اما ساختن نماز خانه زمینه پرورش انسان های بزرگ است.

حسین ابراهیمی کردیانی هم ضمن تشکرتقدیر تشکراز حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای تصریح کرد: بهار همایش خیرین مدرسه ساز امروز با شروع عمل نیک این خانواده شروع شد و ما خوشحالیم که اولین پروژه را با موضوع نماز خانه ویاد شهدا افتتاح می کنیم.

فرماندار بجستان گفت: من به دختران این آموزشگاه دو نعمت را توصیه می کنم: اول از همه نعمت نظام جمهوری اسلامی که این نعمت ما آسان به دست نیامده ودومین نعمت حفظ حجاب است خواهران عزیز، که بهترین را پاسداشت و نماد تشکر از شهدا حجاب شماست و راه حفظ حجاب شما همین مساجد است.

ابراهیمی درپایان گفت: امیدوارم همیشه و در تمامی لحظات قدردان شهدا و قدر دان این خانواده باشید و انشاالله این مکان، مکانی باشد برای تربیت صحیح خانواده های شما عزیزان.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار