حاشیه هایی از جشن هواداران دکتر روحانی در رشت

شنبه شب جشن هواداران حجت الاسلام حسن روحانی منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در رشت با حضور پرشور و هیجان جوانان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۵۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، مردم خودجوش به خیابان ها آمدند و به شادی پرداختند اما تمرکز برگزاری جشن های مربوط به پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی ، در خیابان معلم رشت بود.
نظم خوبی هم به لطف نیروهای انتظامی که راه را برای خودروها باز می کردند، ایجاد شده بود. یک دستگاه آمبولانس هم در محل جشن مستقر شده بود. نیروهای انتظامی مرتب از مردم می خواستند که یا روی بلوار حضور داشته باشند و یا در پیاده رو ، و راه را برای خودروها باز بگذارند.
خودروهایی که از خیابان تردد می کردند با دست تکان دادن ، بوق زدن ، نمایش عکس رئیس جمهوری منتخب با مردم همراهی می کردند. هرچند در برخی مواقع، این خودروها توقف کوتاهی در خیابان داشتند ولی نیروی انتظامی از آنها می خواست که توقف نکنند.
جمعیت حاضر با سردادن شعارهایی مانند یار دبستانی من و ... شور وصف ناپذیری ایجاد کردند.
بر اساس اعلام استاندار گیلان، یک میلیون و 563 هزار و 732 نفر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان شرکت کرده بودند که از این تعداد، حجت الاسلام روحانی 69.3 درصد از آراء مردم استان را کسب کرده که نسبت به سال 92، 260 هزار نفر معادل 13 درصد بیشتر است.
82 و 75 صدم درصد مردم استان در این دوره از انتخابات مشارکت کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار