فرماندار حمیدیه:

حریق در جنگل 20 هزار هکتاری حمیدیه مهار شد

فرماندار حمیدیه خبر داد: بر اثر آتش سوزی در 150 هکتار از جنگل های منطقه پس از چندین ساعت تلاش اکیپ های امداد رسانی حمیدیه و اهواز، این آتش سوزی مهار شد.

کد مطلب: ۶۲۴۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان،عاشور پور سواری فرماندار حمیدیه گفت: در ساعت یک بعد ازظهر سه شنبه گزارشی مبنی بر آتش سوزی در ۱۵۰ هکتار از جنگل های حمیدیه مسیر خسرج در بخش مرکزی به این فرمانداری گزارش شد که بلافاصله و در ساعات نخست این حادثه امکانات دستگاه های امدادی خدمات رسانی از حمیدیه و اهواز به منظور مهار هر سریعتر اتش سوزی به منطقه اعزام شدند.

فرماندار حمیدی افزود: بحمدالله علارغم شنی بودن منطقه و عبور سخت وسایل اطفاء پس از چندین ساعت تلاش، آتش سوزی در جنگل های مذکور مهار گردید اما با توجه به وسعت اتش سوزی و وزش باد در منطقه احتمال شعله ور شدن مجدد آتش وجود دارد به همين منظور اکیپ های امداد رسانی کماکان در منطقه حضور دارند و آماده مقابله با هرگونه آتش سوزی مجدد در جنگل هستند.

پور سواری علت آتش سوزی را نامشخص اعلام کرد و تصریح کرد: به خاطر وجود کوره های زغال پزی و تولید زغال از درختان جنگل در چندین سال متمادی احتمال آتش سوزی جنگل از سوی این افراد وجود دارد و تحقیقات همچنان در این مورد ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار