جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

تقدس زدایی و اقتدار زدایی از ولایت برنامه اصلی دشمنان است

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد دارد كه تقدس‌زدايي و اقتدار زدايي از ولايت برنامه اصلي دشمنان نظام اسلامي براي مقابله با نظام اسلامي است.

کد مطلب: ۶۲۳۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس ؛ به نقل از روابط عمومي سپاه فارس حجت‌الاسلام عبدالله حاجي‌صادقي در جمع كاركنان سپاه فارس با بیان اینکه یکی از الزامات پاسداری از انقلاب اسلامی تهدید شناسی و دشمن شناسی است، گفت: غضب دشمنان انقلاب اسلامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بخاطر این است که رهبری راهبردهای دشمنان را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران خنثی کرده است .

وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی جبهه تشکیل داده اند، گفت: طراحی این جبهه عظیم، وسیع، نامتناجس و با قدرت تبلیغاتی و رسانه ای است و هدف اصلی آن از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی است .

حاجی صادقی با اشاره به اينكه در طراحی دشمن، انقلاب اسلامی باید نابود، تحریف یا مهار شود، گفت: مهمترین شیوه عمل این جبهه نابودی انقلاب اسلامی از راه تعامل و معامله است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با تعبیر نفوذ به آن اشاره کرده اند .

وی ادامه داد: سایر شیوه های مورد نظر دشمن، تغییر ذائقه فرهنگی مردم، کم رنگ کردن فرهنگ شهادت و ترویج دنیاطلبی در جامعه و تغییر محاسبات مسئولان و نخبگان کشور از مقاومت و تقابل به سازش و تعامل است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تقدس زدایی و اقتدار زدایی از ولایت برنامه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: بصیرت سیاسی برای پاسداری از انقلاب اسلامی واجب است و سپاه پاسداران در مقابل کسانی که قصد تعرض به ارکان انقلاب اسلامی را داشته باشند، سکوت نخواهد کرد .

وی با تقبیح برخی صحبت ها که با استقبال ضد انقلاب مواجه می شود، خاطرنشان کرد: در برابر کسانی که بخواهند اسلام را که موتور حرکت انقلاب است خاموش کنند سکوت نخواهیم کرد .

حاجی صادقی با تاکید بر ضرورت تشکیل جبهه انقلاب اسلامی در مقابل جبهه دشمنان، گفت: جبهه انقلاب اسلامی باید دارای چهار شاخصه تنوع، ابتکار، انگیزه و برنامه هدایت شده باشد .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: موضع سپاه در انتخابات، انسجام و وحدت بدون ورود به بحث مصادیق و اشخاص است و تلاش همه باید در راستای مشارکت حداکثری آحاد ملت در انتخابات باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار