برگزاری چهار برنامه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان ورزشکار در کبودراهنگ

به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و فرا رسیدن نیمه شعبان چهار برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان ورزشکار و مربی در شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۲۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و فرا رسیدن نیمه شعبان چهار برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی شامل اردوی تفریحی ورزشی، مسابقات آمادگی جسمانی، دو و میدانی و مسابقات دومینو با حضور بانوان ورزشکار جوان و نوجوان در شهرستان برگزارشد.
دراردوی تفریحی که به منظور ترویج روحیه نشاط بین جوانان ورزشکار در محل پارک لاله شهرستان برگزار شد حدود 40 نفر از بانوان ورزشکار و مربی گرد هم آمدند و پس از انجام ورزش صبحگاهی به صرف صبحانه مشغول شدند.
در مسابقات آمادگی جسمانی دو تیم شهید بویاقچی و دانشگاه ازاد و در مسابقات دومینو 5 تیم سه نفره از ورزشکاران رشته های رزمی و والیبال در محل سالن ورزشی انقلاب شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برتر لوح سپاس و جوایزی به رسم یاد بود اهداء شد.
در مسابقات دو و میدانی نیز که در رشته های پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول و دوی 100 متر سرعت در محل پیست دو و میدانی شهید شعاعی اداره برگزار شد، 25 نفر از ورزشکاران نوجوان و جوان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار