محمد احمدزاده در گفت و گو با پانا:

امیدوارم روزی فوتبال ساحلی سکوی قهرمانی را ببیند/کابوس تاهیتی تکرار شد

بهترین بازیکن فوتبال ساحلی جهان گفت: امیدوارم فوتبال ساحلی روزی به قدری قدرتمند شود که به راحتی بر روی سکوی قهرمانی دنیا برود.

کد مطلب: ۶۲۲۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی 2017 که به مقام سومی رسید، گفت: هدف گذاری ما برای رسیدن به این مقام از دو سال پیش آغاز شده بود. در این میان تلاش ما برای کسب عنوان قهرمانی است اما متاسفانه در ضربات پنالتی مقابل تاهیتی بدشانسی آوردیم و به فینال نرسیدیم اما از نتیجه ای که به دست آوردیم راضی هستیم و خدا را شکر برای اولین بار توانستیم بر روی سکوی جهانی برویم.

وی در مورد شرایط مسابقات در این دوره از رقابت ها گفت: مسابقات جام جهانی 2017 سطح بسیار بالایی دارد و تمامی تیم هایی که به این رقابت ها راه پیدا کرده بودند از بهترین های قاره خودشان محسوب می شدند و ما کار سختی مقابل آنها داشتیم اما خدا را شکر با اقتدار به عنوان سومی رسیدیم و در دور اول رقابت ها تیم هایی مانند مکزیک را شکست دادیم اما متاسفانه مقابل ایتالیا با وجود اینکه تلاش های زیادی کرده بودیم راه به جایی نبردیم ولی در دیدار پایانی مرحله گروهی توانستیم نیچریه را شکست دهیم و به دیدار یک چهارم نهایی صعود کردیم و با سویس باید بازی می کردیم که این تیم نایب قهرمان اروپا است و کار سختی داشتیم اما خدا را شکر موفق شدیم و به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کردیم.

احمدزاده در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در نیمه نهایی به تاهیتی خوردیم و کابوس این تیم دوباره برای ما تکرار شد. این تیم در دو دوره اخیر به صورت مداوم به جمع 4 تیم برتر دنیا در جام جهانی راه پیدا کرده که متاسفانه در ضربات پنالتی حریف این تیم نشدیم اما جای شکرش باقی است که با همدلی و تلاش همه بازیکنان توانستیم برای اولین بار بر روی سکوی جهانی برویم.

وی در مورد موفقیت های خودش در این دوره از رقابت های جام حهانی نیز اظهار کرد: لطف خدا بود که توانستم عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را به خودم اختصاص دهم از طرفی توپ طلا هم به من بدهند و صاحب کفش برنز هم بشوم این موفقیت ها را مدیون همه بازیکنان هستم چرا که همگی با هم همدل و متحد شدیم تا این موفقیت را برای فوتبال ساحلی به دست بیاوریم.

احمدزاده در پاسخ به اینکه پیشنهاد از کشورهای دیگر دارد یا خیر عنوان کرد: با کسب عنوان سومی فوتبال ساحلی نه تنها من بلکه بازیکنان دیگر هم از کشورهای مخلف پیشنهاد دارند و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود که فوتبال ساحلی به این درجه از موفقیت رسیده که مورد توجه کشورهای دیگر هم قرار گرفته است امیدواریم یک روزی این تیم سکوی قهرمانی را ببیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار