مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

کاروان امید 2 اداره کل آموزش و پرورش به مدارس استان اردبیل ارسال شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل: کاروان امید 2 اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل شامل تجهیزات اسکان و هوشمند سازی مدارس و خودروهای اهدایی به مدارس و مناطق آموزش و پرورش این استان ارسال شد.

کد مطلب: ۶۲۲۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، احمد ناصری در آئین ارسال تجهیزات اسکان و هوشمند سازی مدارس و خودروهای اهدایی گفت: کاروان امید 1 پارسال در هفته دولت به مدارس و مناطق استان فرستاده شد و امروز همزمان با نیمه شعبان کاروان امید 2 ارسال می شود .
وی مجموع ارزش ریالی تجهیزات ارسالی کاروان امید 2 را بیش از 14 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این کار برای بهره وری بهتر از منابع موجود و ارتقای سطح خدمات ارائه شده به فرهنگیان صورت می گیرد .
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تجهیزات ارسال شده بیان کرد: 19 دستگاه انواع خودرو به ارزش هشت میلیارد ریال، وسایل اسکان به ارزش چهار میلیارد ریال و 2 میلیارد ریال هم تجهیزات هوشمند سازی مدارس در قالب کاروان امید 2 ارسال می شود .
ناصری ادامه داد: هوشمند سازی مدارس یکی از الویت های اداره کل آموزش و پرورش استان است به طوری که امروز 79 درصد از کلاس های ششم استان هوشمند سازی شده است .
وی با اشاره به اهمیت و تاثیر فناوری اطلاعات بر روند آموزش و پرورش اضافه کرد: اغلب فعالیت‌­های آموزشی و پرورشی تحت بستر فناوری اطلاعات قابل انجام بوده و اثربخشی آموزش و یادگیری با فناوری دیجیتال در بیشتر پژوهش‌­ها مورد تائید واقع شده است .
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: یکی از الویت های اداره کل آموزش و پرورش استان در سال جاری هوشمندسازی مدارس و هنرستان ها خواهد بود .
ناصری با اشاره به فعالیت های عمرانی افزود: پارسال از کل اعتبارات مصوب عمرانی آموزش و پرورش استان 50 درصد اختصاص یافت که تلاش می شود اعتبارات تخصیصی امسال افزایش یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار