مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در گفت‌وگو با پانا خبر داد

برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان و معلمان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از برگزاری هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان و معلمان در استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۲۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

سالار قاسمی در گفت وگو با خبرنگار پانا در قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی اظهار داشت: هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترورنیکی دانش آموزان و معلمان در استان برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و تعمین فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و یادگیری، شناخت و پرورش توانمندی معلمان و دانش آموزان، تولید مواد و رسانه آموزشی متناسب با نیاز دانش آموزان و معلمان و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای تولید محتوای الکترونیکی می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: همزمان با این جشنواره ، دومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان با نیازهای ویژه نیز برگزار می گردد.

ایشان اضافه کرد: این جشنواره در مرحله اول به صورت استانی و در مرحله دوم به صورت کشوری برگزار می شود، منتخبین مرحله اول به مرحله دوم راه خواهند یافت.

سالار قاسمی تصریح کرد: در این جشنواره دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه، هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، مدرسان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و کلیه کارکنان آموزشی، اداری شاغل در ادارات و مدارس عادی و استثنایی می توانند شرکت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: تولید محتوای الکترونیکی باید متناسب با محتوای کتب درسی باشد و مفاهیمی از قبیل محیط زیست، آموزش شهروندی، مهارت های زندگی، اقتصاد مقاومتی، تقویت ایمان، بصیرت دینی، ولایت، اصول دین، عفاف و حجاب، ارزش های انقلاب اسلامی، خلاقیت و آداب و سبک زندکی ایرانی-اسلامی مورد توجه می باشد.

ایشان تأکید کرد: از 16 اردیبهشت ماه لغایت 15 شهریور ماه علاقمندان می توانند از طریق وب گاه به آدرس الکترونیکی Roshd.ir در جشنواره ثبت نام نمایند و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار