نماينده ولي فقيه در فارس توصيه كرد:

حفظ هوشياري در انعقاد تفاهم‌نامه‌ها با عربستان

نماینده ولی فقیه در استان فارس، به مسئولان و دست‌اندركاران حج و زيارت توصيه كرد كه در مذاكره‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها با عربستان هوشياري كامل خود را حفظ كنند.

کد مطلب: ۶۲۱۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس؛ نماینده ولی فقیه در استان فارس ،امروز در ديدار با رئيس سازمان حج و زيارت جمهوري اسلامي تاكيد كرد كه كارگزاران حج در نهايي كردن تفاهم‌نامه‌ها دشمنی عربستان با ایران اسلامی را به یاد داشته باشند .

نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز تصريح كرد: عربستان سعودي دوست و هم‌پیمان آمریكای جهانخوار است و این دو به شدت به یكدیگر نیازمند هستند .

اسدالله ايماني با بیان اینكه آمریكا و عربستان در تمام معاهدات منطقه با یكدیگر هم‌‌پیمان هستند، افزود: هم آمریكا به عربستان احتیاج پیدا كرده و هم عربستان به آمریكا نیاز دارد؛‌ آمریكا به دنبال پول عربستان بوده و عربستان هم این نقطه ضعف آمریكا را به دست آورده است و دارد كارهای خود را در منطقه از این طریق انجام می‌دهد و سخاوتمندانه هم در این راه بذل و بخشش می‌كند .

امام جمعه شيراز با اشاره به نقش عربستان در شكل‌گيري و حمايت از گروه‌هاي تكفيري گفت: این‌ها مواردی است كه باید توجه داشت.

وی ابراز اميدواري كرد كه با اشراف كاملی كه دست‌اندركاران حج به امور دارند و با كمك خداوند متعال امسال شاهد برگزاري مطلوب حج باشيم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار