در گفتگو با پانا مطرح شد؛

اردکان در جشنواره استانی نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب اول شد

نماینده ی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اردکان از کسب رتبه اول نمایشگاه بزرگ «مدرسه انقلاب» این شهرستان در جشنواره استانی خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

«سید محمد حسین موسوی»، نماینده استان یزد در هشتمین دوره مجلس شورای دانش آموزی کشور در طی گفت و گویی با خبرنگار پانا در این مورد، بیان کرد: همانند سنوات گذشته، امسال نیز در سال تحصیلی 96-95 نمایشگاه بزرگ عکس و پوستر «مدرسه انقلاب» به همت جمعی از اعضاءء قرارگاه عملیات شهری اتحادیه در نمازخانه دبیرستان ماندگار شرف شهرستان اردکان برپا شد.

وی، افزود: این نمایشگاه که از 14 تا 23 بهمن ماه برپا شد، حاوی بخش های متنوع و متعددی همانند ایران پهلوی، ایران انقلابی، ایران شاهد، ایران پیش رو، مدافعان حرم، نمایشگاه کتاب، تحولات منطقه، فضای مجازی و بخش ویژه پخش کلیپ فیلم های جشنواره مردمی عمار بود.

نماینده ی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد در قرارگاه ملی به حضور مسئولین اردکان در نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر مراسم افتتاحیه که امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان حضور داشتند، در طی ایام برپایی مدرسه انقلاب؛ معاون امور پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، شهردار، رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر اردکان بازدید و دیدن به عمل آوردند.

موسوی به جشنواره استانی نمایشگاه مدرسه انقلاب اشاره کرد و گفت: بحمدلله برای اولین بار نمایشگاه عکس و پوستر مدرسه انقلاب شهرستان اردکان در بین 8 نمایشگاه دیگر، رتبه اول جشنواره استانی را کسب و به مرحله کشوری صعود کرد که امیدواریم بتوانیم با توجه به مستندات مطلوب تهیه شده در بخش قابل تقدیر جشنواره کشوری نیز رتبه ممتاز را به دست آوریم.

وی در پایان از همکاری های اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، تشکلات دانش آموزی، ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری، گردان ششم حضرت امام حسین (علیه السلام) و مدیریت دبیرستان شرف اردکان در جریان برپایی این نمایشگاه تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار