نقشه شوم دختر جوان برای سرقت طلاهای مادر

نقشه شوم دختری جوان که با همدست یک مرد پس از بیهوش کردن مادرش طلاهای او را سرقت کرده بود توسط پلیس آشکار کرد.

کد مطلب: ۶۲۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، "حسين بيات مختاري" فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور در تشریح این خبر گفت: در پي گزارش سرقت به عنف طلا و جواهرات خانمی 57 ساله در بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری در بخش زبرخان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .
وي افزود :در بررسي هاي اوليه ماموران پاسگاه انتظامي قدمگاه در محل بیانگر این بود که خانمی 57 ساله و دختر 20 ساله اش با غذا مسموم و طلا و جواهرات آنها سرقت شده است.
دختر جوان که شرایط مساعدتري نسبت به مادرش داشت در بررسی صحنه سرقت عنوان داشت شب حادثه خانمی یک پرس غذای نذری به درب منزل آنها آورده و پس از خوردن غذا مسموم و افراد سارق با ورود به منزل طلا و جواهرات مادرش را سرقت کردند.
وی عنوان کرد: کارآگاهان دايره عمليات ويژه پلیس آگاهی با توجه به اظهارات ضد و نقیض دختر مالباخته و شواهد موجود در محل سرقت به ساختگی بودن سرقت مظنون شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: با دریافت جوابیه کادر آزمایشگاه بیمارستان مبنی بر مسموم نشدن دختر جوان و به هوش آمدن مادرش پس از سه روز بیهوشی پرونده وارد مرحله جدید شد.
سرهنگ مختاری اظهار داشت: دختر جوان مجدداً مورد بازجوئی قرار گرفت و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به نقشه سرقت طلاهای مادر با همدستی مردی جوان با استفاده از غذا ي مسموم به مواد بیهوش کننده اعتراف کرد.
وی با اشاره به دستگیری همدست متهم و مالخر اموال مسروقه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار