در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

معدوم سازی بیش از 2 تن مواد غذایی تاریخ گذشته در لامرد

برای چهارمین بار نزدیک به 500 کیلو گرم از مواد غذایی تاریخ گذشته و جمع آوری شده در محل دفن زباله های شهرستان لامرد با همکاری شهرداری این شهرستان معدوم شد.

کد مطلب: ۶۲۰۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان لامرد در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس با بیان اینکه بازرسی های انجام شده از مراکز و تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان لامرد در راستای کنترل سلامتی فرآورده های خوردنی و آشامیدنی و آرایشی بهداشتی است، اظهار کرد: از ابتدای سال 1395 بیش از 5700 مورد بازدید از تمامی اماکن نامبرده صورت گرفته که بیش از 2 تن مواد غذایی و 800 لیتر موارد بهداشتی ممنوعه و یا فاقد تاریخ مصرف کشف و جمع آوری شده است.

یعقوب رضایی افزود: 78 مرکز متخلف از قوانین بهداشتی نیز به مراجع قانونی و قضایی معرفی شده که برای تمامی آنها احکام و جرائم ریالی منظور شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری نیروی انتظامی و اداره تعزیرات شهرستان در سال گذشته تعداد 3 باب مغازه به دلیل تکرار جرائم پلمپ شده است، از همه شهروندان خواست تا با توجه به نقش مهم افراد در سلامت اجتماع خود در هنگام خرید مواد غذایی و کالای آرایشی و بهداشتی علاوه بر تاریخ مصرف به نشان سیب سلامت وزارت بهداشت توجه فرمایند و هرگونه تخلف بهداشتی از صنوف را با شماره تلفن رایگان 190 در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار