گردهمایی بزرگ معلمان شهرستان سرایان

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گردهمایی بزرگ معلمان شهرستان سرایان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۰۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پاناازخراسان جنوبی ، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گردهمایی بزرگ فرهنگیان و مراسم تجلیل از معلمین نمونه استانی و منطقه ای امروز باحضور معلمان ، مسئولین شهرستان ، امام جمعه های شهرستان ، بخشداران ، شهرداران فرماندار شهرستان ، پیشکسوات بازنشسته ، معاونت آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش و معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سالن شهیدان رحیمی سرایان برگزارشد.
محمدکسمایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان در این همایش بزرگ گفت: یکی از شاخصه های بزرگ قلم بدستان و گچ بدستان در کنار تمام خصوصیات ، صداقت است و راستی در محیط کلاس همان ویژگی است که تمام انبیا و اوصیای الهی در طول دوران تاریخ همواره امت خود را به آن راهنمایی کرده اند.
کسمایی در ادامه سخنرانی به گزارشی از عملکرد خود پرداخت و گفت : در همه حوزه های آموزش و پرورش شاهد موفقیت ها و درخشش های چشمگیری بوده ایم که همه اینها جز تلاش معلمین نیست. وی ادامه داد که : در حوزه آموزش دانش آموزان ما مقام پنجم کشوری در مسابقات علمی آزمایشگاهی و مقام اول استان در همین مسابقات را کسب کرده اند .
وی ادامه داد : همچنین در حوزه پشتیبانی کسب رتبه اول استان در سه سال متوالی به جهت نصب و راه اندازی سیستم های گرمایشی در تمام مدارس شهرستان را کسب کردیم.
کسمایی افزود: در حوزه پرورشی کسب مقام های دوم والیبال متوسطه اول دختران، مقام سوم والیبال متوسطه اول پسران، مقام سوم دومیدانی متوسطه اول پسران و مقام دوم دومیدانی متوسطه دوم پسران در استان نیز توسط دانش آموزان شما معلمین بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار