همزمان با سوم خرداد ماه؛

مراسم بزرگداشت حماسه «آزادسازی خرمشهر» در صومعه سرا برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز « آزاد سازی خرمشهر» همزمان با این روز در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۰۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، همزمان با سوم خرداد مراسم بزرگداشت حماسه «آزادسازی خرمشهر» در شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا رژه خودرویی دستگاه های نظامی، انتظامی و اجرایی اعم از سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، گلباران مزار شهدا، سخنرانی یکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در نماز جمعه و برگزاری نشست های بصیرتی در سطوح ادارات توسط فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات را بخشی از برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه این مراسم ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز چهارشنبه سوم خرداد ماه در مصلای مسجد جعفری برگزار می شود، افزود: برای بزرگداشت این روز مراسمات ویژه ای در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه فتح خرمشهر تنها فتح یک بخش از خاک ایران نبود، خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر روز فتح ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و از این نظر گرامیداشت این روز بسیار حائز اهمیت است.

سرگرد قاسمی با اشاره به اینکه عملیات بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر ۲۲ روز طول کشید و وسعت زیادی از خاک کشور آزاد شد، تصریح کرد: این درحالی بوده که نیروهای بعثی انتظار توان اجرای چنین عملیاتی از سوی نیروهای ایرانی را نداشت.

وی عملیات آزاد سازی خرمشهر را چهارمین علمیات در طول دفاع مقدس برای آزادسازی سرزمین های اشغالی کشور عنوان کرد و یادآورشد: این عملیات از این نظر حائز اهمیت بوده که یک کشور در برابر ۳۶ کشور متجاوز با دستان خالی ایستادگی کرد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار