برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه اسلامشهر

همایش تجلیل از معلمان نمونه اسلامشهر با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مسئولین شهرستانی ومدیران و معلمان مدارس در تالارپارسا احمد آباد مستوفی برگزارشد.

کد مطلب: ۶۱۹۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ، در این مراسم حسن حبیبی پور مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر ضمن تبریک روز معلم و اعیادشعبانیه اظهار کردکه برای پاسخ به سوال این که چرا مقام معلمی انقدر شامخ و بالاست به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دیدار با فرهنگیان اشاره کرد که فرمودند:همه ما زیر بار منت معلمان هستیم بنابر این تکریم حرفه معلمی در جامعه باید حقانی و نهادی شود .

درادامه امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر طی سخنانی با گرامیداشت هفته معلم بیان کرد:حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات علاوه بر انتخاب افراد شایسته تر بر تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران در بین دیگر کشور ها در منطقه نیز کمک ویژه ای خواهد کرد .

وی با بیان این که بار اصلی برگزاری انتخابات بر دوش معلمان و فرهنگیان است و با توجه به این که 80 درصد از دست اندرکاران برگزاری انتخابات را معلمان تشکیل میدهند ،اظهار کرد :معلمان در بالابردن سطح مشارکت مردم و اولیا و دانش آموزان نقش مهمی دارند وی خواستار یاری و مشارکت آنها در برگزاری دو انتخابات مهم پیش رو شد، .

حقیقی طی سخنان خود به نقش مهم معلمان در تربیت دانش آموزان برای آینده درخشان کشوراشاره کرد و بیان کرد که دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور نیازمند دانش،اخلاق،غیرت ،توان و همت هستند که این صفات بارز را معلمان میتوانند در فکر و اندیشه دانش آموزان نهادینه کنند .

وی انسان سازی در مسیر رشد و کمال و آموختن علم و آگاهی را وظیفه معلمان دانست و ادامه داد: اگر انتخاب افراد بر اساس آکاهی صورت پذیرد قطعا آینده روشنی در انتظار کشور خواهد بود .

فریده اولادقباد عضو شورای عالی آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس نیز در این همایش گفت:معلمان نقش مهمی در مسیر انتقال فرهنگ اصیل ایرانی به دانش آموزان برعهده دارند .

وی در ادامه اظهار کرد: دردولت تدبیر و امید،طبق برنامه ششم توسعه به 25 ماده قانونی آموزش و پرورش 3 هزارو 700 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است

یدالله شهباز بیگی معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ،فاطمه سعیدی و فاطمه حسینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر سخنرانان برنامه بودند که در سخنان خود بر تامین مطالبات و خواسته های فرهنگیان تاکید کردند.

شایان ذکر است ، در این مراسم که امام جمعه شهرستان اسلامشهر و سایر مسئولین استانی وشهرستانی حضور داشتند ، از معلمین ، مدیران و معاونین نمونه استانی و منطقه ای شهرستانهای اسلامشهر و احمد آباد مستوفی تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار : محیا فرهمند نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار