حضور پرشور مردم در انتخابات موجب اقتدار و امنیت کشور خواهد شد

مدیر آموزش و پرورش و پرورش قوچان حضور گسترده و پرشور مردم بویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزی را موجب ارتقاء تراز نظام جمهوری اسلامی و نمایشی بی نظیر از مردمسالاری دینی عنوان نمود.

کد مطلب: ۶۱۹۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

حسن روحانی در گفتگو با خبرنگار پانا وحدت و وفاق ملی را از مهمترین عوامل پیروزی نظام عنوان و اظهار داشت: وحدت از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اگر مردم و مسوولین در کنار هم قرار بگیرند مشکلات حل شدنی است و شرایط آینده بهتر از امروز خواهد بود .

وی گفت: در انتخابات اگر مردم پای کار باشند، مطمئنا نظام سلطه نیز مجبور می شود، دست از تهدید و تحریم ها بر دارد و به طور قطع فلسفه شرکت در انتخابات، نگه داشتن اسلام در صحنه اجتماع و تاثیر گذاری آن در نظام اسلامی است.

مدیریت آموزش و پرورش قوچان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برخی از شاخصه‌های انتخاب اصلح را صداقت و راستی، امانت دار و قوی بودن، کاربلد بودن، توان جسمی و علمی، اصالت خانوادگی، اسلام شناس بودن و مهم‌ترین آن‌ها را ولایتمداری و ولایت‌پذیر بودن خواند .

وی جلوگیری از اسراف و ریخته و پاش در عرصه تبلیغاتی انتخابات در همه ابعاد را مورد تاکید و اهمیت عنوان نموده و گفت : ملت ایران با مشی تدبیر، عقلانیت و اعتدال در شرایطی که استکبار جهانی با تمام توان علیه ایران اسلامی به اجماع رسیده بود و مشکلات اقتصادی و تورم را بر ما تحمیل کرده بود وادار به لغو قطعنامه های ناجوانمردانه کرد و با این کار حقانیت خود را نیز ثابت کرد .

روحانی با توصیه به جوانان و رای اولی ها جهت حضور با شناخت در انتخابات تصریح نمود:مطمینا جوانان آینده سازان این سرزمین خواهند بود و میابیست از همین امروز با برنامه ریزی و کمک به شناخت درست برای آنان در زمینه انتخاب اصلح آنان را حمایت و راهنمایی نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار