عضو انجمن انبوه سازان درگفت وگو با پانا مطرح کرد :

اعطای تسهیلات ارزان قیمت به تولید راهکار حل انبوه سازی مسکن

عضو انجمن انبوه سازان با تاکید برضرورت اعطای تسهیلات ارزان قیمت به تولید، خاطرنشان کرد: تسهیلات انبوه سازان 18 درصد است که با جریمه تاخیر و کارمزد به بیش از 20 درصد می رسد و منابع مالی گران قیمت است که سازندگان را ترغیب نمی کند و بهترین راه این است که تسهیلات ارازن قیمت به تولید کنندگان مسکن ارایه شود .

کد مطلب: ۶۱۹۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

ایرج رهبر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا عنوان کرد: ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک های مسکونی نیز می تواند یکی از مشوق های لازم برای انبوه سازان باشد و یک نمونه از این شهرک سازی ها شهرک غرب تهران است که کنون جایگاه خود را پیدا کرده است .

وی با بیان اینکه دولت باید طرح ویژه ای برای اقشار کم درآمد جامعه داشته باشد ،خاطرنشان کرد: دولت بایدانگیزه های لازم را در میان مسکن سازان ایجاد کند به طور مثال می تواند با ارایه زمین رایگان به انبوه سازان مشوق های لازم را برای آنها ایجاد کند

عضو انجمن انبوه سازان با اشاره به ارایه طرح شهرک سازی از سوی انبوه سازان ،خاطرنشان کرد: انبوه سازان اگر انگیزه های لازم را داشته باشند خود می توانند در یک شرایط رقابتی زمین لازم به این منظور را تهیه کنند .

رهبر اظهار کرد: شهرک سازی و رقابت میان شهرک های مسکونی با ارایه خدمات متفاوت می تواند یکی از راههای پاسخگویی به تقاضای مسکن باشد که پیشنهاد آن از سوی انبوه سازان به دولت ارایه شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار