الهه احمدی در گفت و گو با پانا:

سطح مسابقات کشورهای اسلامی بالا نیست/ به شیوه لازلو تمرین می کنیم

ملی پوش تیم ملی تیراندازی گفت: سطح رقابت های بازی های کشورهای اسلامی خیلی بالا نیست و حریفان ما از کشور قزاقستان و حوزه خلیج فارس هستند از همین روی قطعا تیم ما با مدال به ایران بر می گردد.

کد مطلب: ۶۱۸۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

الهه احمدی ملی پو تیم ملی تیراندازی در گفت و گو با پانا درباره وضعیت تمرینی خود در آستانه بازی های کشورهاس اسلامی گفت: تمرینات را از 6 فرودین شروع کردیم و در تفنگ بادی و خفیف تمرینات خوبی انجام داده ایم البته هنوز چند روز دیگر زمان داریم و می توانیم به آمادگی صد در صد برسیم. فرصت کافی برای تمرین و حضور در مسابقات کشورهای اسلامی را داریم. از ماه پیش اردوها آغاز شده است و بچه‌ها در اردو بودند و تعطیلات عید فرصت خوبی برای ریکاوری بود. من هم در تلاشم تا روند رو به رشد داشته باشم و میزان رکورد خود را در حد مطلوب نگه دارم و امیدوارم در آذربایجان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: سطح رقابت های بازی های کشورهای اسلامی خیلی بالا نیست و حریفان ما از کشور قزاقستان و حوزه خلیج فارس هستند از همین روی قطعا تیم ما با مدال به ایران بر می گردد.البته به این معنی نیست که حریفان ضعیفی داشته باشیم طی شناختی که از آنها دارم برخی از حریفان بسیار قدرتمند هستند و با توجه به اهمیتی که مسابقات بازی های کشورهای اسلامی برای ایران دارند همه 12 نفری که به این رقابت ها اعزام می شوند به دنبال این هستند که بهترین نتیجه و مدال بگیرند.

احمدی همچنین درمورد وضعیت آمادگی خود در این رقابت ها اظهار کرد: من بیشتر تمریناتم در تفنگ بادی و خیفیف بوده و در سه وضعیت چندان تمرین نداشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این چند روز باقی مانده تا مسابقات در این بخش آمادگی خودم را بالا ببرم تا از پس حریفانم بربیایم. کسانی که در اردو هستند با انتخاب مربی دعوت شده‌اند و من، امام‌قلی‌نژاد و نجمه خدمتی در بخش بادی و جام بزرگ، باز هم من و خدمتی در بخش خفیف در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کنیم.

وی درخصوص وضعیت تیم ملی بعد از جدایی لازلو سوچک گفت: در این مدت وضعیت تمرینات نسبت به زمانی که لازلو در تیم ملی بود تغییر زیادی نکرده و همان سیستم قبل در حال پیگیری است. مربیان تیم ملی که پیش از این در کنار لازلو بودند، تلاش کردند تا روند کاری او را ادامه دهند، چرا که تغییر در جریان تمرینات شوک برای تیم است. مربیان تیم ملی روند گذشته را در پیش گرفتند و به نوجوانان و جوانان توجه دارند و ادامه این روند باعث می‌شود تا از بابت پشتوانه برای تیم ملی و ورود افراد جدید نگرانی وجود نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار