فرماندار رودان:

تکریم معلمان باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

فرماندار رودان پیشرفت‌های علمی و فناوری در جامعه اسلامی ایران را مدیون معلم دانست و برتکریم جایگاه معلم برای تبدیل شدن آن به یک فرهنگ عمومی در کل کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۱۸۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، صبح امروز در آستانه سالروز شهادت متفکر شهید استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم جمعی از معلمان نمونه با همراهی دست اندرکاران مدیریت آموزش و پرورش رودان با احمد محمودی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کردند.

احمد محمودی فرماندار رودان در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، از کسب عناوین قهرمانی در مسابقات استانی و راهیابی دانش آموزان به مرحله کشوری مسابقات علمی، قرآنی و ورزشی قدردانی کرد و عنوان کرد: حضور پررنگ دانش آموزان در مسابقات استانی و راهیابی به مرحله کشوری، نشان از عزم و اراده پولادین معلمان برای تلاش بیش از پیش دانش آموزان در علم آموزی است.

وی همه پیشرفت‌های علمی و فناوری در جامعه را مدیون و مرهون وجود معلم دانست و گفت: محور توسعه هر کشور را معلم بر عهده دارد، لذا باید جایگاه و شأن و منزلت معلم به خوبی حفظ شود چون این قشر زحمتکش و وظیفه‌شناس نقش مهم و بسزایی در رشد و تعالی جامعه دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

محمودی با اشاره به نقش هدایتگری معلم یادآور شد: اثرگذاری معلم بر متعلم، موجب عزت‌بخشی و عظمت مقام معلم است و آینده روشن و تأثیرگذار نسل جوان و نوجوان در جامعه با هدایت معلم فراهم می‌شود.

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش رودان محوری‌ترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت را معلم دانست و تصریح کرد: معلم رکن اصلی آموزش و پرورش است و نگاه مشورتی معلمان نیز باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

محمودی خاطرنشان کرد: وقتی جایگاه رفیع معلم به باور اجتماعی و عمومی برسد دیگر مطالبه‌ای برای معلم باقی نخواهد ماند و دغدغه امروز معلمان برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار