مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبرداد:

راه اندازی پارک کتاب در اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی انتظار می‌رود یکی از پارکهای اطراف کتابخانه مرکزی اردبیل به نام پارک کتاب نامگذاری شود.

کد مطلب: ۶۱۷۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،رباب عزیزخانی در نشست با مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل اردبیل اظهار کرد:همکاری و مشارکت مجموعه شهرداری اردبیل در مقوله کتاب و کتابخوانی مطلوب و مناسب بوده که امیدواریم با توسعه این فعالیتها و اقدامات شاهد افزایش فرهنگ مطلعه در اردبیل باشیم .

وی با اشاره به اعلام همکاری مدیریت منطقه گردشگری شورابیل در زمینه برگزاری مشترک برنامه‌های فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانیگفت: نامگذاری یکی از پارکهای اطراف کتابخانه مرکزی اردبیل به نام پارک کتاب و نصب المانی با ماهیت کتاب و کتابخوانی می‌تواند نقش مؤثری در جلب توجه شهروندان به اهمیت کتابخوانی داشته باشد .

عزیزخانی مشارکت شهرداری در تکمیل آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل را از دیگر درخواست‌ها برشمرد و افزود: در صورت مشارکت شهرداری، می‌توان ساز و کار مناسبی برای بهره‌برداری از این سالن و بهره برداری از آن و برگزاری مناسب همایشهای استانی اتخاذ کرد .

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل جذب حداکثری مشارکت شهروندان در جشنواره کتابخوانی رضوی را نیازمند همکاری تمامی دستگاهها دانستو تصریح کرد: همکاری سازمانهای زیرمجموعه شهرداری اردبیل، ظرفیت بیشتری را برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی جشنواره به وجود خواهد آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار