سرپرست مرکز بهداشت شهرستان فردیس :

توزیع داروی کلسیم و ویتامین D3 بصورت رایگان در پایگاه های سلا

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان فردیس از توزیع داروی کلسیم و ویتامین D3 بصورت رایگان در پایگاه های سلامت این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس ؛ دکتر معصومه جودکی گفت: بررسی های انجام شده و افزایش بیماری هایی چون کاهش تراکم استخوان ، دردمفاصل و غیره نشان می دهد بسیاری از افراد جامعه ما از کمبود کلسیم و ویتامین D3رنج می برند.

وی افزود: قرص های 50 هزار واحدی ویتامین D3 که باید ماهی یکبار مصرف شود در پایگاه های سلامت جامعه شهرستان فردیس بصورت رایگان توزیع می شود.

سرپرست مرکز بهداشت فردیس با بیان اینکه به میزان کافی این دارو در پایگاه های سلامت وجود داردگفت: در حال حاضر به تناسب جمعیت شهرستان فردیس 42 پایگاه و 10 مرکز سلامت جامعه در سطح شهرستان بویژه در مناطق حاشیه ای پراکنده است. مردم باید برای تشکیل پرونده خانوار به این پایگاه ها مراجعه و از خدمات رایگان بهداشت و درمان بهره مند شوند.

وی افزود: پایگاه های سلامت جامعه آماده ارائه خدمات رایگان به همشهریان می باشند اما متأسفانه مردم هنوز با خدمات این پایگاه ها آشنایی نداشته و کمتر به این پایگاه ها مراجعه می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار