بررسی پروژه های آی تی شهرداری در کمیته فناوری اطلاعات

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر همدان از بررسی پروژه های آی تی شهرداری در کمیته فناوری اطلاعات این مرکز خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۶۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، ابراهیم مولوی در جلسه کمیته فناوری اطلاعات مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان افزود: در این جلسه پیشنهاده پژوهشی ارائه شده در زمینه محورهای پژوهشی ضمن بررسی با توافق اکثریت آرا به تصویب اعضای کمیته رسید و مقرر شد شهرداری فهرستی از پروژه ‌ های کلان خود در حیطه فناوری اطلاعات را برای مرکز ارسال کند تا اساتید کمیته با توجه به آنها اولویت ‌ های پژوهشی کمیته فناوری را استخراج کنند.

مولوی اضافه کرد: علاوه بر این مقرر شد در جلسات آینده هنگام بررسی طرح پژوهشی و دانشگاهی، طراح طرح یا دانشجو در صورت نیاز در جلسه حضور داشته باشند و به سؤالات ایجاد شده پاسخ دهند.

وی همچنین از تعیین محورهای پژوهشی کمیته گردشگری خبر داد و یادآور شد: در جلسه کمیته گردشگری مرکز مطالعات و پژوهش ‌ های شورا در رابطه با محورهای پژوهشی و تعیین اولویت ‌ های حیطه گردشگری در همدان، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

* اولویت ‌ های پژوهشی کمیته گردشگری مرکز مطالعات و پژوهش ‌ های شورا تدوین شد

وی ادامه داد: پس از بحث و ارائه نظر و پیشنهاد اعضای کمیته در خصوص اولویت ‌ های گردشگری، همه پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت و فهرستی مدون از اولویت ‌ ها و محورهای پژوهشی در حوزه گردشگری که هم راستا با اولویت ‌ های شهرداری شهر همدان است تهیه و تدوین شد.

مولوی فهرست اولویت ‌ های پژوهشی کمیته گردشگری را در پایان ‌ نامه ‌ ها شامل ظرفیتها و قابلیتهای گردشگری شهری، ظرفیتها و قابلیتهای گردشگری فرهنگی و تاریخی، ظرفیتها و قابلیت ‌ های طبیعی شهر در توسعه زیست ‌ محیطی؛ ظرفیتها و قابلیتهای هسته مرکزی شهر در توسعه گردشگری شهری، ظرفیتها و قابلیتهای فضای عمومی و گذران اوقات فراغت در حضور پذیری سالمندان، ظرفیتها و قابلیتهای فضاهای عمومی و گذران اوقات فراغت در حضور پذیری زنان، بازآفرینی مراکز محلهای و توسعه گردشگری شهری، بازآفرینی و سازماندهی مراکز تاریخی و فرهنگی با رویکرد توسعه گردشگری شهری و توانمندسازی و سازماندهی محلات قدیمی شهر، با رویکرد توسعه گردشگری شهری بیان کرد.

مولوی فهرست اولویت ‌ های پژوهشی کمیته گردشگری در طرح ‌ های پژوهشی را نیز شامل ظرفیت ‌ ها و قابلیت ‌ های گردشگری در توسعه اقتصادی و درآمد پایدار شهری، ظرفیت ‌ ها و قابلیت ‌ های گردشگری در بهبود کیفیت زندگی ساکنان سکونتگاههای غیررسمی و تحلیل قابلیتها و محدودیت ‌ های خانه مسافرها و توسعه گردشگری اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار